۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۴۹۹۶۸۰
حجت الاسلام حسینخانی:

پشتیبانی از مدافعان حرم و مشارکت در بازسازی عتبات جزء برنامه مبلغان باشد

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان آذربایجان غربی گفت: مبلغان، پشتیبانی از مدافعان حرم و مشارکت در بازسازی عتبات عالیات را جزو برنامه های تبلیغی ماه مبارک رمضان قرار دهند.
مبلغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام کریم حسینخانی، مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ و وقف با اشاره به لزوم پشتیبانی مالی از مدافعان حرم، اظهار داشت: اگر مدافعان حرم در مرز اسرائیل نمی جنگیدند بنابر تعبیر رهبر معظم انقلاب جنگ با رژیم غاصب امروز در داخل کشور بود.

وی با تأکید بر لزوم پاسداشت مدافعان حرم، گفت: مبلغان، پشتیبانی از مدافعان حرم و مشارکت در بازسازی عتبات عالیات را جزو برنامه های تبلیغی ماه مبارک رمضان  قرار دهند.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی رتبه پایینی در بحث بازسازی عتبات عالیات دارد، اظهار کرد: تعهد 10 میلیارد تومانی آذربایجان غربی برای مشارکت در بازسازی عتبات عالیات جز با همت مبلغان محقق نخواهد شد.

محمد داداش زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نیز در این همایش با اشاره اینکه تبلیغ دین از رسالت های اصلی مبلغان و روحانیان است، گفت: پشتیبانی از مدافعان حرم، مشارکت در بازسازی عتبات عالیات و وقف برای حوزه های علمیه از برنامه های اساسی است که باید مورد توجه مبلغان قرار گیرد.

وی افزود: البته روحانیت و مبلغان در ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان نباید از پرداختن به مسائل روز جامعه به ویژه آسیبهای اجتماعی غفلت کنند.

حجت الاسلام داداش زاده ابراز امیدواری کرد در سایه تلاش روحانیت شاهد ثبت موقوفات جدید برای حوزه های علمیه و فراهم کردن امکانات مناسب برای تربیت طلاب بیشتر برای خدمت به اسلام باشیم./936/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات