۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۴۹۹۶۵۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

حضور میلیونی مردم در انتخابات ابهت نظام اسلامی را به رخ دشمنان کشید

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: حضور میلیونی اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رأی ابهت و عظمت نظام اسلامی را به رخ جهان و به‌ویژه دشمنان کشید.
حجت الاسلام خادمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نشست دهه تکریم مساجد، با قدردانی از حضور باشکوه مردم در انتخابات، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات پاسخ قاطعی به یاوه‌گویی بیگانگان و کسانی بود که با تکیه بر افکار خود سعی در دلسرد کردن مردم از انقلاب و مسؤولان داشتند.

وی تصریح کرد: مردم در لحظات بحرانی و حساس با درک صحیح اوضاع داخلی و خارجی، به ندای رهبری معظم انقلاب که نقش پدری دلسوز را دارند، لبیک گفته و در این راه عناصر بیگانه را ناامید کرده‌اند.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه ابهت نظام جمهوری اسلامی حضور میلیونی مردم پای صندوق‌های رأی است، افزود: نفس حضور در انتخابات امر بسیار مهمی بوده و اینکه کدام فرد یا جناح به پیروزی رسیده است از نظر اهمیت در مرتبه بعدی قرار دارد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی افزود: بعد از پایان انتخابات و مشخص شدن نتایج، باید رسیدگی جدی به مشکلات مردم مهم‌ترین رویکرد و تکلیف مسؤولان و منتخبان باشد.

وی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات باید عزم مسؤولان در رفع مشکلات و کاستی‌ها را افزایش دهد و همه با همراهی یکدیگر برای برطرف کردن مشکلات موجود فعالیت کنند.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه در این مسیر نباید از زحمات شهیدان غافل بود که با نثار خون خود آزادی و استقلال را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند، خاطرنشان کرد: اولویت اصلی در مملکت اسلامی، حفظ اسلام و عزت مردم است؛ از این‌ رو مدیران باید از فرصت‌های موجود بهره‌برداری و نتیجه‌گیری کنند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی کشور از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برخوردار بوده و این ستودنی است، افزود: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود، فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی و حزبی استفاده شود.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: عالمان دینی و مراکز فرهنگی باید در شناخت نیازهای فرهنگی، اخلاقی و معرفتی دنیای اسلام بیشتر تلاش کنند.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه حضور روحانیان مبلغ در ماه مبارک رمضان می‌تواند برای شناسایی و حفظ ارزش‌های اسلامی مؤثر واقع شود، خاطرنشان کرد: رسالت اصلی مبلغان نشر فرامین الهی است؛ به همین دلیل نباید در فرصت ماه رمضان از این مقوله مهم غافل شد./9314/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات