۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۴۹۹۶۴۸
در آستانه ماه مبارک رمضان؛

اجتماع بزرگ مبلغان و روحانیان استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

حجت الاسلام مرتضوی از اجتماع بزرگ مبلغان و روحانیان استان چهارمحال و بختیاری در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این گردهمایی ۴ خردادماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار می ‌شود.
همایش «طلایه داران تبلیغ»

حجت ‌الاسلام سید جعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، آمادگی برای بهره مندی معنوی از لحظات نورانی این ماه عزیز را لازم و ضروری دانست و افزود: بیچاره و بدبخت کسی است که این ماه بیاید و آمرزیده نشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم در همه شهرستان‌‌های استان با محوریت ائمه جمعه، اقامه نماز جماعت، برگزاری جلسات سخنرانی و مناجات ویژه شب‌های قدر، برنامه جزء‌خوانی قرآن کریم در شهرستان‌های 9 گانه، برگزاری مسابقات سراسری به صورت عمومی و تسنیم ویژه کارکنان ادارات و خانواده ‍‌های آنان را از برنامه ‌های مهم این ارادره کل در ماه مبارک رمضان برشمرد.

این مقام مسؤول، ساماندهی و اعزام مبلغان به نقاط روستایی در طول سال و در ایام مناسبتی با هدف پاسخگویی به نیاز تبلیغی را از عمده ‌ترین رسالت ‌های سازمان تبلیغات اسلامی دانست و گفت: نسبت به تأمین مبلغ در ماه مبارک رمضان با مشکل مواجه نیستیم.

وی تبیین مسائل شرعی و آشنایی با تعالیم اسلامی را از وظایف مبلغان برشمرد و افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان بیش از 700 مسجد، حسینیه و مراکز تبلیغی شاهد حضور و برگزاری جلسات تبلیغی از سوی مبلغان در سطح این استان هستند.

حجت الاسلام مرتضوی همچنین از ساماندهی مبلغان برای تبلیغ در میان عشایر خبر داد و گفت: آمادگی لازم برای فرستادن مبلغ به صورت گروه جهادی به منظور پاسخگویی به سؤالات شرعی در ماه مبارک رمضان را داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از اجتماع بزرگ مبلغان و روحانیان استان چهارمحال و بختیاری در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و ابراز کرد: این گردهمایی با حضور نماینده ولی فقیه در استان صبح روز پنج ‌شنبه 4 خردادماه جاری در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می ‌شود.

این مقام مسؤول اضافه کرد: در این اجتماع 700 نفر از مبلغان و روحانیان با برنامه‌ های اجرایی ماه مبارک رمضان در حسینیه‌ها و مساجد استان مانند برگزاری نماز جماعت، ایراد سخنرانی در حوزه مباحث دینی و برگزاری کلاسهای روخوانی قرآن و احکام آشنا می ‌شوند.

گفتنی است؛ بر اساس تقویم شمسی سال 1396 ماه مبارک رمضان از روز شنبه 6 خرداد‌ماه آغاز و تا یکشنبه 4 تیر‌ماه ادامه دارد./302/9457/ب1

ارسال نظرات