۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۴۹۹۶۳۳
امام جمعه جیرفت:

حضور مردم در انتخابات بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب است

حجت الاسلام کرمی پور گفت: مشارکت میلیونی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نمایانگر تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام راحل و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب بود.
حضور مردم در انتخابات

حجت الاسلام رضا کرمی پور امام جمعه جیرفت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، ضمن تبریک پیروزی بزرگ مردم ایران در انتخابات، اظهار کرد: مشارکت میلیونی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نمایانگر تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام راحل و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب است.

وی بیان کرد: مردم با حضور خود حماسه ای بزرگ و پرشور را به یادگار گذاشتند که این حضور یأس دشمنان اسلام را به دنبال داشت و دشمن فهمید ملت ایران همواره در همه صحنه های نظام حماسه ساز است.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: حضور پررنگ آحاد ملت به ویژه جوانان در انتخابات درس بزرگی را به دشمنان اسلام داد، از این رو مسؤولان نظام باید قدردان این حماسه بی نظیر باشند و به وعده های خود عمل کنند.

 حجت الاسلام کرمی پور خاطرنشان کرد: مردم با حضور میلیونی خود انتخابات را عملی واجب دانستند و به جهانیان ثابت کردند که انتخابات یکی از پایه های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه انتخابات، انقلاب را بیمه کرد، ادامه داد: این حضور خاری بر چشم دشمنان اسلام شد و امید آنان را به یأس تبدیل کرد، اکنون بعد از این حماسه بزرگ مسؤولان نظام باید وفاداری خود را به این ملت نشان دهند و در جهت رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

امام جمعه جیرفت عنوان کرد: دشمن همیشه قصد نفوذ به نظام اسلامی را دارد و با تبلیغات خود درصدد بودند تا مردم را از صحنه انتخابات دور کنند اما مردم با بصیرت و آگاهی کامل و با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب جواب محکمی را به آنان دادند.

حجت الاسلام کرمی پور برنده واقعی این انتخابات را مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: اکنون وقت آن است که مسؤولان نیز این حماسه را قدر بدانند و از انقلاب خود محافظت کنند.

وی در پایان اضافه کرد: دشمن با ناامید کردن جوانان و دلسرد کردن مردم به دنبال نابودی نظام بود؛ اما حضور میلیونی مردم در انتخابات این اجازه را به آنان نداد و نقشه های آنان را خنثی کرد./302/9709/ب1

ارسال نظرات