۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۴۹۹۶۱۸
مدیر حوزه علمیه قزوین:

حضور مردم در انتخابات مقبولیت نظام را تأیید کرد

حجت الاسلام عباسی حضور مردم در انتخابات را نشانگر مقبولیت نظام دانست و گفت: مردم با شرکت خود در انتخابات نشان دادند که این نظام برای آنها مقبولیت، مشروعیت و محبوبیت دارد.
حجت الاسلام علی عباسی

حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به حضور پرشکوه مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: این حضور نماد وحدت، همبستگی و مردم سالاری دینی است؛ مردم با شرکت خود در انتخابات بار دیگر ثابت کردند که همواره در صحنه هستند و حافظ آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی در ادامه افزود: این حضور گسترده مردم موجب تقویت پایه‌های نظام خواهد بود و به طور یقین عزت و اقتدار کشور اسلامی ایران را تضمین می‌کند مردم با نمایش مردم سالاری دینی نشان دادند که همواره با درایت و هوشیاری در میدان های مختلف حاضر هستند و به عنوان قدرتی تاثیرگزار جلوه‌گر خواهند بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه با بیان اینکه بازتاب انتخابات از سوی قدرت‌های جهانی بسیار گسترده و دارای ابعاد سیاسی بوده است اظهار کرد: انتخابات ما در فضایی بسیار سالم و سرشار از آرامش و امنیت و به دور از تنش‌های انتخاباتی برگزار شد قدرت‌های جهانی اذعان کردند که حضور مردم در انتخابات بسیار پرشور و گسترده بوده است و این امر حاکی از بلوغ سیاسی و بصیرت بالای آنها است.

وی در ادامه حضور مردم در انتخابات را نشانگر مقبولیت نظام از جانب آنها دانست و ابراز کرد: مردم با شرکت خود در انتخابات نشان دادند که این نظام برای آنها مقبولیت، مشروعیت و محبوبیت دارد، بدون شک هر ایرانی با رای خود موجب خشنودی امام راحل و شهدای انقلاب خواهد شد و در پیشگاه خداوند متعال از اجر معنوی بهره‌مند می‌شود.

حجت الاسلام عباسی در ادامه حضور در انتخابات را یک تکلیف و وظیفه شرعی دانست و تصریح کرد: کسی که در انتخابات شرکت نمی‌کند و در پای صندوق‌های رأی حاضر نمی‌شود در حقیقت موجبات رضایت و خشنودی دشمن را فراهم کرده است و به نفع اهداف و برنامه‌های دشمن گام برداشته است هر ایرانی با شرکت خود در انتخابات باید دشمن را از هرجهت مأیوس و ناامید کند.

وی در پایان گفت: امیدواریم که منتخب مردم برای رفع معضلات و مشکلات مردم از هیچ کوششی فروگذار نکند، در اجرای قوانین حدود اسلام و رضایت خداوند متعال را در نظر بگیرد دشمن را بشناسد و کشور را از توطئه‌های دشمنان بیمه کند./873/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات