۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۴۹۹۶۱۰
مدیر حوزه علمیه برادران چهارمحال و بختیاری:

حضور مردم در انتخابات رأی مثبت به نظام و ارزش های انقلاب بود

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات رأی مثبت به نظام و ارزشهای انقلاب بود، گفت: حضور میلیونی مردم در پای صندوقهای رأی دارای پیام های مهم داخلی و بین المللی بود.
حجت ‌الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر استانی حوزه‌های علمیه برادران چهارمحال و بختياری

حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه علمیه برادران چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با تشکر از حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: حضور میلیونی مردم در پای صندوقهای رأی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، دارای پیام های مهم داخلی و بین المللی بود؛ حضور پرشور مردم رأی مثبت به نظام، ارزشها و انقلاب بود.

وی ابراز کرد: حضور مردم نشان داد که هنوز با وجود همه مشکلات و گذشت 40 سال از انقلاب، آنها از ارزشها دفاع می کنند و نظام و مردم سالاری دینی را قبول دارند.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه پیروز واقعی انقلاب، رهبری، مردم، کارآمدی نظام جمهوری اسلامی، مسؤولان و خادمان  ملت هستند که این چنین پا در عرصه انتخابات گذاشته و حماسه دیگری را رقم زدند، افزود: مسؤولان کشور برای خدمت رسانی بیشتر نیازمند به حمایت مردم هستند و وقتی آنان حمایت مردم را داشته باشند، دلگرم به کار می شوند و برای اعتلای کشور در عرصه های مختلف فرهنگی و بین المللی تلاش خواهند کرد.

امام جمعه فرخشهر با تدکید بر اینکه مسؤولان باید به شرایط کشور توجه بیشتر کنند و همه هدف خود را برای از بین بردن مشکلات و جذب سرمایه بکار گیرند، اظهار کرد: برای رسیدن به این امر لازم  است، برنامه های اولویت بندی شوند تا کاستی ها در مسائل مختلف از بین برود.

مدیر حوزه علمیه برادران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انتخابات به پایان رسیده و فرد منتخب هم برای جایگاه ریاست جمهوری برگزیده شده است، گفت: در این مدت هر اتفاقی افتاده تمام شده، مهم این است همه مسؤولان و آحاد ملت برای اعتلای نظام با هم وحدت و انسجام داشته باشند تا بتوانند مشکلات را از بین ببرند.

این مقام مسؤول در پایان با بیان اینکه در تبلیغات انتخاباتی همه کاندیداها قولها و وعده‌هایی به مردم داده اند، تصریح کرد: نامزد پیروز این انتخابات باید قبل از هر چیز به رسالت سنگین خود در قبال مردم و قولهایی که داده، متعهد باشد و در راستای رفع مشکلات جامعه تلاش کند./302/9457/ب1

ارسال نظرات