۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۴۹۹۵۸۷
امام جمعه وراوی مطرح کرد؛

پیروز انتخابات، مردم هستند نه حزب و جناحی خاص

امام جمعه وراوی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: پیروز انتخابات ۲۹ اردیبهشت، ملت ایران هستند نه یک حزب یا جناح خاص.
انتخابات

حجت‌الاسلام محمد بحرینی، امام جمعه وراوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، در انتخابات، پیروز میدان، ملت ایران هستند و ما این پیروزی را پیروزی یک حزب یا جناح خاص نمی‌دانیم.

وی با تصریح به اینکه در انتخابات 29 اردیبهشت، حضور هم بی‌سابقه بود و هم یک تودهنی محکم به دشمنان و یاوه‌گویان که می‌گفتند مردم از نظام و انقلاب خسته‌ شده‌اند، تأکید کرد: این حضور پرشور و حداکثری، تمدید بیمه‌ای بود برای کشور اسلامی‌ ایران در مقابل دشمنان.

امام جمعه وراوی با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب که فرمودند «سایه جنگ را حضور مردم در میدان‌های مختلف رفع کردند»، اظهار داشت: در انتخابات هم حضور مردم سبب خنثی شدن توطئه دشمن شد.

حجت‌الاسلام بحرینی با اشاره به حضور ترامپ در منطقه، گفت: با توجه به آمدن ترامپ در منطقه و جمع شدن رؤسای کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دور این فرد، قطعا توطئه‌ای برای ایران داشتند که حضور پرشور مردم ایران در انتخابات 29 اردیبهشت، این توطئه‌ها را خنثی کرد./825/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات