۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
کد خبر: ۴۹۹۵۷۵
امام جمعه زرند:

حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب اقتدار و امنیت ملی کشور شد

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم سبب نشاط و شادابی جامعه و ضامن اقتدار و امنیت ملی کشور شد، گفت: مسؤولان نیز باید جمهوریت نظام را در چارچوب اسلامیت و آموزه های دینی در کشور نهادینه کنند.
امام جمعه زرند

حجت الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه زرند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم سبب نشاط و شادابی جامعه و ضامن اقتدار و امنیت ملی کشور شد و دولت هم باید در چهارچوب قوانین برای حل مشکلات موجود تلاش مضاعف خود را به کار گیرد.

وی بیان کرد: حضور مردم در انتخابات در سرنوشت کشور در ابعاد ملی و محلی شهر و روستا اثرگذار شد و امروز با توجه به مشکلات اقتصادی و چالش هایی که در امر اشتغال و بیکاری است، باید دولتمردان در برابر رأی مردم این مشکلات را مرتفع کنند.

امام جمعه زرند تصریح کرد: مردم قدرشناس ایران اسلامی با هر سلیقه فکری و سیاسی و در هر مسؤولیت اجرایی و شغلی با حضور خود در انتخابات پاسخ کوبنده ای به بیگانگان دادند، از این رو دولت باید در حل مشکلات به ویژه اشتغال جوانان گام های مؤثری بردارد.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بار دیگر حماسه سیاسی جدیدی را رقم زد و این حضور یک مانور مردم سالاری را برای جهانیان به نمایش گذاشت که پیروز آن خود مردم و نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: ملت ایران نمایش بلوغ ملی خود را به منصه ظهور گذاشت و مسؤولان نیز باید جمهوریت نظام را در چارچوب اسلامیت و آموزه های دینی در کشور نهادینه کنند و بدانند این حضور باشکوه سبب اقتدار نظام و ناامیدی دشمنان اسلام شد.

امام جمعه زرند یادآور شد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برای نظام جمهوری اقتدار آفریدند و این حضور از نظر شرعی و دینی مطلوب ارزیابی شد و یأس دشمنان را در پی داشت.

حجت الاسلام ابراهیمی بیان کرد: مردم با حضور خود شور و نشاط انتخاباتی را برای جهانیان به نمایش گذاشتند و می طلبد دولت و نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا با بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در راه توسعه و پیشرفت مادی و معنوی کشور گام های مؤثری را بردارند./۹۷۰۹/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات