۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۴۹۹۵۵۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضور پرشور در انتخابات نشان از مسؤولیت اجتماعی مردم است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، گفت: این حضور نشان از مسؤولیت اجتماعی مردم بوده و این تعهد جای تقدیر و تشکر دارد.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تقدیر از حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات دورازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان داشت: حضور این مردم فهیم و ولایتمدار در صحنه های انقلاب جای تشکر ویژه دارد.

وی با اشاره به زحمات رسانه ها در انعکاس اخبار انتخابات و به نمایش گذاشتن حضور پرشور مردم در انتخابات افزود: رسانه ها، خبرگزاری ها، شبکه استانی و فعالان عرصه رسانه اخبار انتخابات را به صورتی بی نظیر پوشش دادند و همچون دیگر صحنه های انقلاب به خوبی ایفای نقش کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان برگزاری انتخابات را از رویدادهای مهم تاریخی عنوان کرد و اظهار داشت: در این انتخابات مردم آزادانه تصمیم گرفتند و برای پیشرفت کشور به صحنه آمدند تا سرنوشت کشور را به دست خود رقم بزنند.

وی با تصریح به اینکه این تعهد لرستانی ها جای تقدیر و تشکر دارد، خاطرنشان کرد: در سایه حضور حداکثری مردم روح تازه ای به جامعه بخشیده شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ادامه داد: خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات کشور و مردم این جامعه بهترین تقدیر و تشکر است.

وی حضور مردم در صحنه های انقلاب همچون همایشها، انتخابات، راهپمیایی ها و دیگر صحنه ها مایه افتخار دانست و گفت: این حضور نشان از برقراری امنیت در کشور است که اقتدار نظام را به نمایش می گذارد.

امام جمعه خرم آباد آمدن مردم به صحنه و تصمیم گیری برای آینده خود و کشورشان را نشان از مردم سالاری دینی در ایران اسلامی بیان کرد./302/9459/ب1

ارسال نظرات