۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۴۹۹۴۹۵
مدیر حوزه علمیه مازندران:

حضور حداکثری در انتخابات پیام روشنی برای بدخواهان انقلاب اسلامی بود

مدیر حوزه علمیه مازندران گفت: حضور آگاهانه مردم در پای صندوق های رأی پیام روشنی برای بدخواهان انقلاب اسلامی داشت.
حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در نشست فعالان تبلیغی استان با اشاره به حضور آگاهانه مردم در پای صندوق های رأی، گفت: مردم کشورمان با حضور با بصیرت و آگاهانه خود پاسخ محکمی به یاوه گویی های دشمنان انقلاب دادند.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی ثابت کردند که به یاوه گویی های دشمنان هیچ توجهی ندارند، افزود: این مردم در 38 سال اخیر همواره گوش به فرمان ولی فقیه و رهبری انقلاب بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور آگاهانه مردم در پای صندوق های رأی پیام روشنی برای بدخواهان انقلاب اسلامی داشت، تصریح کرد: این مردم ثابت کردند که حتی در سخت ترین شرایط نیز انقلاب و نظام را تنها نخواهند گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که حضور در صحنه مردم در عرصه های مختلف به ویژه انتخابات نشان دهنده بصیرت بالای آنها در دفاع از اسلام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره با شور و شعور انقلابی همراه بوده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی جهانیان را حیرت زده کرد، تصریح کرد: مشارکت بیش از 70 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این هر چه میزان مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد زمینه ساز عزت و اقتدار نظام و انقلاب را در عرصه داخلی و خارجی بیشتر فراهم خواهد کرد، افزود: مردم همواره در صحنه‌های اصلی انقلاب نقش مهمی را ایفا کرده‌اند و این نقش آفرینی روز گذشته نیز به اثبات رسید.

وی با بیان این که مردم کشورمان بار دیگر حمایت قاطع خود از انقلاب و نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان یکی از معجزه های قرن حاضر نیازمند حراست و پشیبانی است که یکی از مهم ترین راه های آن حضور آگاهانه و حداکثری در انتخابات است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که همه دنیا روز گذشته دیدند که مردم کشورمان علیرغم همه مشکلات و بحران های احتمالی وفاداری خود را به انقلاب اسلامی ثابت کردند، گفت: 29 اردیبهشت تجلی وحدت و همدلی ملت ایران در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی بود.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این حضور حداکثری رسالت و وظیفه مسؤولان و مدیران را سنگین تر از گذشته می کند، افزود: مسؤولان کشورمان باید بدانند که مردم با حضور حداکثری و بی نظیر خود در پای صندوق های رأی به وظیفه خود در برابر انقلاب عمل کردند و این بار وظیفه مسؤولان است که در رفع مشکلات مردم گام بردارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز مردم کشورمان با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه هستند، تصریح کرد: مسؤولان کشور به ویژه قوه مجریه باید با برنامه مناسب در جهت رفع این مشکلات قدم بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به این که مردم همواره نقش بسیار تعیین کننده ای در عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب داشتند، گفت: اگر حضور این مردم نبود امروز دشمنان به اهداف و نقشه های شوم خود دست پیدا می کردند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که هر روز که از عمر انقلاب می گذرد میزان وفاداری مردم به انقلاب و نظام بیشتر می شود، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان در 29 اردیبهشت ثابت کردند که پشتیبان حقیقی انقلاب و نظام اسلامی هستند و هیچ گاه نظام اسلامی را تنها نخواهند گذاشت.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران انقلاب اسلامی را هدیه ای الهی برای ملت ایران دانست و با بیان این که ملت ایران مشکلات و سختی های بسیاری را برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی تحمل کردند، افزود: این مردم نخواهند گذاشت بدخواهان و مخالفان انقلاب اسلامی خدشه ای به آرمان های انقلاب وارد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با تأکید بر این که مسؤولان باید قدردان این حضور در صحنه مردم در انتخابات باشند، تصریح کرد: این انتخابات فرصتی برای به رخ کشیدن وحدت و همدلی ملت ایران در دفاع از انقلاب و آرمان های نظام اسلامی بود.

مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز مهم ترین نیاز کشور وحدت و همدلی آحاد جامعه به ویژه احزاب و گروه های سیاسی است، خاطرنشان کرد: امروز که دیگر انتخابات و دوران رقابت به پایان رسیده همه کاندیداها و گروه های سیاسی باید در جهت تقویت جایگاه نظام و انقلاب اسلامی تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری در بخش دیگری از سخنان خود به رسالت روحانیت در صحنه ها و عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نهاد روحانیت همواره در عرصه های اجتماعی مأمن مردم جامعه و مرجع افراد با ایمان بوده و این جای بسی افتخار برای قشر روحانی است.

وی از روحانیت به عنوان نگهبانان دین، فقه و سنت نبوی یاد کرد و گفت: محبوبیت روحانیت در تاریخ به دلیل این است که قشر روحانی در دوران های گذشته برای آگاهی مردم از زندگی خود گذشته اند./۹۵۰/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات