۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۴۹۹۴۹۱
امام جمعه دزفول:

مشارکت مردم در انتخابات لبیک به ندای رهبر انقلاب بود

امام جمعه دزفول گفت: مشارکت بیش از ۷۰ درصدی واجدان شرایط و لبیک گویی به ندای رهبری برای کشور، نظام و مسؤولان کشور پشتوانه بسیار بزرگ و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام قاضی، امام جمعه دزفول.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک حضور گسترده و معنادار مردم در پای صندوق های رأی ابراز داشت: مشارکت بیش از 70 درصدی واجدان شرایط و لبیک گویی به ندای رهبری برای کشور، نظام و مسؤولان کشور پشتوانه بسیار بزرگ و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه منتخب ملت باید به وظایف معین شده در قانون و به سوگندش پایبند باشد، افزود: حفاظت از اسلام، عمل به قانون اساسی و قانون مداری از جمله مواردی است که رییس جمهور منتخب ملت مو به مو مدنظر قرار داده و عمل کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با اشاره به وعده های پیشین رییس جمهور منتخب عنوان کرد: پایبندی به وعده ها و قول ها را از رییس جمهور جدید خواستاریم و همانطور که رهبرمعظم انقلاب بیان کردند اولویت خود را مسائل اقتصادی، اشتغال و تولید کشور قرار دهد؛ چرا که چنین مسائلی خواسته ملت است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی نگاه منتخب ملت به توانمندی های داخلی را خواستار و اظهار کرد: منتخب مردم ایران وضع اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی جامعه را مدنظر قرار دهد و در این باره نه تنها رییس قوه قضائیه بلکه سایر مسؤولان مبارزه با فساد و بداخلاقی ها را از نزدیکان خود آغاز کنند.

وی خاطرنشان ساخت: رییس جمهور جدید نباید مردم را نامحرم بداند؛ چرا که همین مردم او را انتخاب و به منصب قدرت رساندند و نسبت به استان هایی که به رقیبان رأی دادند، نباید به فکر انتقام جویی افتد و با سعه صدر به خدمت رسانی بپردازد./302/9456/ب1

ارسال نظرات