۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۴۹۹۴۵۴
بیانیه مدیر جامعه الزهرا:

ملت از آزمون بزرگ انتخابات سربلند بیرون آمد

حجت الاسلام مدنی، ضمن بیانیه ای پیروز واقعی انتخابات را مردم عنوان کرد و گفت: پیروز واقعی انتخابات و این حماسه پرشور ملت بزرگ ایران اسلامی است که با حضور حماسی خود سرود اتحاد و همبستگی سر دادند.
انتخابات قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمود مدنی، مدیر جامعه الزهرا(س)، با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، پیروز واقعی این حماسه پرشور را ملت بزرگ ایران اسلامی دانستند که با حضور حماسی خود سرود اتحاد و همبستگی سر دادند.

در متن این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگوار ایران اسلامی

آزمون بزرگ دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و شما ملت شریف ایران که از ابتدای انقلاب اسلامی همیشه در صحنه بوده اید با مشارکت ۷۰ درصدی خود برگ زرین دیگری از افتخارات کشور را رغم زدید.

نظام مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران به عنوان مستقل ترین کشور دنیا به پشتوانه رای مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری بار دیگر اقتدار نظام و کشور را به رخ جهانیان کشید.

نتیجه انتخابات هر چه که باشد همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، قطعاً پیروز واقعی این حماسه پرشور ملت بزرگ ایران اسلامی است که با حضور حماسی خود سرود اتحاد و همبستگی سر دادند.

بی تردید هر کس پیروز این میدان شود باید قدر این نعمت الهی را دانسته و خود را خدمتگزار این ملت بزرگ و فهیم بداند.

آنچه امروز اهمیت دارد این است که بدانیم، دیروز، روز رقابت و امروز، روز رفاقت و همدلی است؛ رئیس جمهور منتخب هرکه باشد، رئیس جمهور تمامی ملت است و مردم ایران دست در دست هم و در مسیر ترسیمی امام خمینی (ره) و سایه رهبری حکیمانه انقلاب، راه پر افتخار انقلاب اسلامی و شهیدان سرافراز را در امر نگاهبانی از مکتب اهلبیت(ع) و پایگاه جغرافیایی ایران عزیز و آبادانی و پیشرفت و سرافرازی آن، ادامه خواهند داد.»/968/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات