۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۴۹۹۴۳۴
در مقطع سطح و خارج؛

مدرسه تخصصی الإمام باقر العلوم طلبه می پذیرد

مدرسه تخصصی الإمام باقر العلوم(ع) تحت اشراف حضرت آیت الله وحید خراسانی در مقطع سطح و خارج در سال تحصیلی ۹۷_۹۶ طلبه می پذیرد.
آزمون

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدرسه تخصصی الإمام باقر العلوم(ع) تحت اشراف حضرت آیت الله وحید خراسانی با رویکرد فقهی، اصولی و اعتقادی از میان طلاب استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، بوشهر، خراسان شمالی و جنوبی، خراسان رضوی، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، خوزستان، گلستان و فارس( مناطق لارستان، لامرد و گراش) در مقطع سطح و خارج در سال تحصیلی 97_96 طلبه می پذیرد.

شرایط پذیرش در مقطع سطح تعهد به اشتغال تحصیلی تمام وقت، موفقیت در آزمون کتبی و شفاهی، ارائه تأییدیه اخلاقی از دو نفر از اساتید بعد از قبولی در آزمون و شرایط پذیرش در مقطع درس خارج قبولی در امتحانات کتبی پایه دهم و شفاهی پایه نهم، عدم گذشت بیش از دو سال از اتمام پایه دهم و قبولی در آزمون کتبی و شفاهی است.

از مزایای پذیرش در مدرسه تخصصی الإمام باقرالعلوم(ع) می توان به بهره مندی از اساتید مجرب و توانا، پرداخت کمک هزنیه مناسب، استفاده از امکانات رفاهی از جمله حجره و کتابخانه و آموزش مباحث اعتقادی ویژه طلاب مقطع سطح اشاره کرد.

مواد آزمون ورودی مقطع سطح مدرسه تخصصی الإمام باقر العلوم(ع) برای پایه هفتم صرف، نحو، منطق و اصول فقه تمام کتاب و شرح لمعه مباحث کتاب طهارت، صلاه، صوم، متاجر، اجاره، نکاح، طلاق، ارث و شهادت است و مواد آزمون ورودی برای پایه هشتم نیز صرف، نحو، منطق، مکاسب و رسائل بخش اول است.

مواد آزمون ورودی مقطع سطح خارج این مدرسه نیز کفایه از خاتمه فی شرائط الأصول تا آخر و مکاسب بخش آخر از ابتدای جلد 6 تا آخر کتاب است.

 لازم به ذکر است، طلاب علاقه مند به نام نویسی در مدرسه تخصصی الإمام باقر العلوم(ع) می توانند از امروز 30 اردیبهشت تا 25 تیر به سامانه اینترنتی مدرسه به نشانی mfob.ir  مراجعه کنند و آزمون نیز پنج شنبه پنجم مرداد ساعت 10 در فاطمیه حضرت ولی عصر(عج) واقع در خیابان صفائیه انتهای کوچه 23 برگزار می شود.

گفتنی است، مصاحبه علمی بلافاصله پس از برگزاری آزمون و تصحیح اوراق برگزار می شود.

اسکان و پذیرایی طلاب شهرستانی در ایام امتحان کتبی و شفاهی بر عهده مدرسه خواهد بود و هزینه ایاب و ذهاب نیز در صورت قبلی در آزمون از سوی مدرسه پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند بعد از ظهرها به شماره 09198517259 و 37732525 تماس گیرند./1324/ت۳۰۳/ی

 

 

 

 

ارسال نظرات