۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۴۹۹۳۱۰
امام جمعه نجف:

هدف از نشست ریاض تشکیل ناتو علیه ایران است

امام جمعه نجف اشرف تصریح کرد که نشست سران کشورهای عربی و اسلامی با آمریکا با هدف ایجاد ناتو علیه ایران برگزار می‎شود.
حجت الاسلام سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمه کبری برگزار شد، پیروزی‎های اخیر مجاهدان عراقی بر جریان تروریستی داعش را تبریک گفت و بیان داشت: 10درصد غرب استان موصل هنوز در اشغال داعش باقی مانده است که رزمندگان عراقی در روز‎های آینده این مناطق را از تروریست‎ها بازپس خواهند گرفت.

وی به نشست سران کشورهای عربی و اسلامی با دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در ریاض پایتخت عربستان اشاره کرد و گفت: هدف از این نشست ایجاد گروه نظامی ناتو علیه جمهوری اسلامی ایران و چپاول منابع ملی کشورهای حاشیه خلیج فارس است.

امام جمعه نجف با بیان اینکه جهان در دوران کنونی در حالتی از نگرانی و اضطراب قرار دارد، تاکید کرد که در آینده شاهد تغییراتی در نقشه سیاسی جهان خواهیم بود.

وی در ادامه به ایام امتحانات دانش آموزان عراقی اشاره کرد و اظهار داشت: مسؤولان آموزش و پرورش باید شرایط لازم برای مطالعه و امتحانات که قرار است در ماه مبارک رمضان امتحان دهند را فراهم کنند.

گفتنی است که نشست سران کشورهای عربی و اسلامی با حضور رییس جمهور آمریکا با هدف به اصطلاح مبارزه با تروریسم، روز یکشنبه هفته آینده در ریاض پایتخت عربستان برگزار خواهد شد./۹۹۴/ب۹۰۱/د

ارسال نظرات