۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۴۹۹۲۴۱
امام جمعه کبودرآهنگ:

حضور پرشور مردم در انتخابات زمینه ساز حماسه اقتصادی است

حجت الاسلام روحانی گفت: انتخابات پرشور و با نشاط و با حضور حداکثری مردم در فضایی آرام زمینه ساز حماسه اقتصادی است.
یوسف روحانی

حجت الاسلام یوسف روحانی، امام جمعه کبودرآهنگ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با برشمردن فضیلت های ماه شعبان، خاطرنشان کرد: در اندک فرصتی که از ماه شعبان مانده است فرصت را غنیمت شمرده و به دعا و مناجات بپردازید.

وی با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) درباره فضایل این ماه اضافه کرد: ماه شعبان، از عزیزترین ماه‌های اسلامی است و به ماه پیامبر اسلام مشهور است، دعا، تلاوت قرآن و استغفار در این ماه زمینه ساز آمادگی جهت ورود به ماه رمضان است.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به فرازهایی از مناجات شعبانیه، تصریح کرد: این مناجات نمونه کاملی از تضرع و وصف حال برگزیده ترین بندگان صالح پروردگار با خداوند متعال به شمار می آید.

وی در ادامه با اشاره به مناسبت امروز یعنی روز رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر یادآور شد: انتخابات پرشور و با نشاط و با حضور حداکثری مردم در فضایی آرام زمینه ساز حماسه اقتصادی است.

امام جمعه کبودرآهنگ با اشاره به تولیدکنندگان امنیت و سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: در دنیای پیرامونی ما که هر لحظه بوی باروت و صدای انفجار می آید میلیونها نفر در کمال آرامش و امنیت پای صندوق های رأی حاضر شده اند که این از برکات انقلاب است.

وی با اشاره به وظیفه منتخبان در قبال ملت، ابراز داشت: منتخبان به وعده ها و شعارهایی که به مردم در طول تبلیغات انتخابات داده اند بایستی عمل کنند.

حجت الاسلام روحانی افزود: رئیس جمهور منتخب، منتخب یک ملت است نه یک قشر و حزب خاص و باید نسبت به تمامی اقشار ملت احساس مسئولیت و در برابر آنان پاسخگو باشد و انتقادات آنان را به گوش جان  بشنود.

وی در پایان به تمامی طرفداران نامزدها توصیه کرد که پس از اعلام نتایج آرا، از قانون تبعیت کرده و ضمن احترام به منتخب ملت، رفاقت را جایگزین رقابت کنند./979/۳۰۲/ب2

 

 

ارسال نظرات