۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۴۹۹۲۳۴
حماسه ۹۶/ آیت الله محمدی عراقی:

صفوف طولانی انتخابات بیانگر مقبولیت انقلاب در نزد مردم است

آیت الله محمدی عراقی با حضور در پای صندوق رأی، گفت: صفوف طولانی انتخابات ایران در جهان بی نظیر بوده و این مشارکت بیانگر مقبولیت انقلاب در نزد مردم است.
آیت الله محمدی عراقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز با حضور در دبیرستان استقلال کرمانشاه رأی خود را به صندوق انداخت.

وی با اشاره به صفوف طولانی مردم برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، ابراز داشت: این صفوف طولانی در جهان بی نظیر بوده و این مشارکت بیانگر مقبولیت انقلاب در نزد مردم است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم کشور ما همواره و عملا حمایت خود را از انقلاب به معرض نمایش گذاشته اند و برگزاری انتخابات در کشور بیانگر حاکمیت مردم سالاری دینی در کشور است.

این مسؤول اظهار داشت: شرکت در انتخابات امری مهم و ضروری است و مردم باید با احساس تکلیف در انتخابات حضور یافته و دولتمردانی را برگزینند که دغدغه مسائل و مشکلات مردم را داشته و در جهت کاستن از این مشکلات گام بردارد.

آیت الله محمدی عراقی بیان داشت: مردم ما حضور و مشارکت در انتخابات را یک حق و وظیفه ملی و دینی می دانند و جمهوری اسلامی ایران کشوری است که مردم سالاری دینی را به صورت کامل تحقق بخشیده است./857/202/ب2

ارسال نظرات