۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۴۹۹۲۲۲
حماسه۹۶/نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

همه به رییس جمهور منتخب ملت برای پیشبرد اهداف نظام کمک کنند

آیت الله شاهچراغی گفت: هر فردی که منتخب ملت باشد؛ با تنفیذ رهبر انقلاب ۴ سال رییس‌جمهور جمهور اسلامی ایران است و همه باید به او برای پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی کمک کنیم.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز روز جشن ملی در جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه روز برگزاری انتخابات روزی مبارک است افزود: این جشن بزرگ ملی را به مقام معظم رهبری و مردم ولایی استان سمنان و سراسر کشور تبریک می‌گویم.

امام ‌جمعه سمنان روز برگزاری انتخابات را روز جهاد در جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: امروز روز لبیک به ندای رهبری و نه گفتن به بسته‌های دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران همواره حضوری حداکثری در انتخابات دارند بیان کرد: امروز نیز مردم به‌صورت حداکثری پای صندوق‌های رأی حاضر شده و بار دیگر پایبندی خود به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را ثابت کردند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رییس‌جمهور منتخب باید به فکر حل مشکل بیکاری و اشتغال ملت ایران باشد افزود: توجه به محرومان وظیفه رییس‌جمهوری است که منتخب ملت ایران خواهد بود و این رییس‌جمهور هر که باشد باید به فکر رونق اقتصاد و تولید و معیشت مردم باشد.

آیت‌الله شاهچراغی ملت بزرگ ایران را پیروز اصلی انتخابات دانست و بیان کرد: هر فردی که منتخب ملت باشد؛ با تنفیذ مقام معظم رهبری 4 سال رییس‌جمهور جمهور اسلامی ایران است و همه باید به او برای پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی کمک کنیم./101/977/ب1

ارسال نظرات