۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۴۹۹۲۲۱
حماسه۹۶/ نماینده مجلس:

انتخابات نماد عزت و مظهر اقتدار نظام اسلامی ایران است

نماینده مجلس با بیان اینکه انتخابات نماد عزت و مظهر اقتدار نظام اسلامی ایران است، گفت: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور گسترده خود به دشمنان و بدخواهان اعلام خواهند کرد که همواره بر اصول خود پایدار هستند.
کربمی نماینده مجلس کربمی نماینده مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی لحظاتی پیش پس از حضور در شعبه 173 ثابت دبیرستان حاج تقوی اراک در گفت و گو با خبرنگار رسا، گفت: پیروز انتخابات، ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی است.

ملت ایران اسلامی همواره بر اصول خود پایدار هستند

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات نماد عزت و مظهر اقتدار نظام اسلامی ایران است، ابراز کرد: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور گسترده خود به دشمنان و بدخواهان اعلام خواهند کرد که همواره بر اصول خود پایدار هستند.

کریمی با بیان اینکه امروز مردم همیشه در صحنه پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تضمین کرده اند، اظهار داشت: تا به این لحظه گزارش های ارسالی از سطح کشور و استان مرکزی مبنی بر حضور گسترده و کم نظیر شهروندان در شعب اخذ رای بوده است.

ضرورت حضور آگاهانه در انتخابات

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی باید آگاهانه باشد، افزود: زیرا سرنوشت چهار ساله اداره امور کشور و اداره امور محلی و روستایی با تصمیم شهروندان رقم می خورد.

کریمی با بیان اینکه انتظار است مردمی که هنوز در شعب حضور پیدا نکرده اند، در اسرع وقت به شعب مراجعه کنند و حضور خود را به ساعت های پایانی موکول نکنند، ابراز داشت: بی شک حماسه سیاسی 29 اردیبهشت ماه جاری به زیباترین شکل ممکن همچون دوره های قبل ماندگار می شود.

به گزارش رسا، یکهزار و 70 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و یکهزار و 420 شعبه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی دایر شده است.

همچنین در این دوره از انتخابات پنج هزار و 828 نامزد برای تصاحب 177 کرسی شورای اسلامی در شهرها و 2 هزار و 669 کرسی شورایی روستایی در استان مرکزی با هم رقابت دارند.

شایان ذکر است، 25 هزار نفر در استان مرکزی کار برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را برعهده دارند./202/842/ب1

ارسال نظرات