۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۴۹۹۲۱۵
حماسه ۹۶/ دادستان مرکز استان:

۲۹ اردیبهشت، روز ناامیدی بدخواهان انقلاب اسلامی است

دادستان مرکز استان با بیان این که مردم کشور پای اصول و ارزش‌های انقلاب ایستاده اند و هر جا نیاز به حضور بود لحظه‌ای درنگ نکردند، گفت: ۲۹ اردیبهشت روز ناامیدی و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی است.
دادستان مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، دادستان مرکز استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان از انتخابات به عنوان امتداد عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: ملت بزرگ ایران با حضور گسترده در پای صندوق های رأی بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب و نظام را به دنیا اثبات خواهند کرد.

وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در برگزاری انتخابات در 38 سال اخیر کارنامه روشنی دارد، افزود: در بیش از سه دهه اخیر به طور میانگین هر سال کشورمان شاهد برگزاری یک انتخابات پر شور بود.

دادستان مرکز استان با بیان این که انتخابات فرصت ارزشمندی برای رخ کشیدن وحدت، همدلی، عزت و اقتدار نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: آحاد مردم باید از این فرصت به وجود آمده در جهت تقویت جایگاه انقلاب و نظام اسلامی بهره گیرند.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که حضور در صحنه مردم همواره تعیین کننده بوده است، تصریح کرد: این حضور پشتوانه محکمی برای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی است.

دادستان مرکز استان با اشاره به این که امروز همه دنیا به ویژه دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی چشم به حضور مردم در پای صندوق های رأی دو خته اند، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب باید بدانند که ملت ایران همانند گذشته حماسه ساز خواهند شد.

وی با تأکید بر این که مردم کشورمان ثابت کردند که به تبلیغات منفی دشمنان توجهی نخواهند کرد، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از ماه ها قبل همه توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم به کار گرفتند.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که ملت غیور ایران اسلامی اجازه کوچکترین تحرک را به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی نخواهند داد، خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی امروز در پای صندوق های رأی ثابت خواهند کرد که همواره پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی خواهند ماند.

دادستان مرکز استان در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون تخلفات انتخاباتی اشاره کرد و با بیان این که قانون مداری باید مورد توجه همه قرار گیرد، تصریح کرد: اجرای قانون در قبل، حین و بعد از انتخابات باید به طور جدی اجرایی شود.

وی در ادامه سخنان خود به تخلفات انتخاباتی در این دوره از انتخابات اشاره کرد و با بیان این که گزارشاتی در این دوره انجام شد که با تذکر از ادامه روند آن پیشگیری شد.

حجت الاسلام جعفری از رسیدگی به پرونده های قضایی پیرامون انتخابات در شورای ویژه رسیدگی به تخلفات اشاره کرد و گفت: اجرای قانون یکی از مسائل مهمی است که باید از سوی کاندیداها و طرفداران مورد توجه قرار گیرد.

دادستان مرکز استان به سخنان مهم مقام معظم رهبری در خصوص صحت و سلامت انتخابات در کشورمان اشاره کرد و افزود: این شاخص مهم باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی با تأکید براین که تاکنون تخلف جدی در صندوق های رأی  به ما گزارش نشده است، تصریح کرد: با هر گونه تخلفات انتخاباتی به طور جدی و بر اساس قانون برخورد قضایی خواهد شد.

دادستان مرکز استان با اشاره به این که در دوران تبلیغات بیش از 45 پرونده در کل استان تشکیل شده است و این پرونده‌ها در حال رسیدگی است، گفت: در حال حاضر تخلفات انتخاباتی که بتواند در انتخابات اثرگذار باشد، وجود ندارد.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که ملت بزرگ ایران مردمی انقلابی و با بصیرت هستند و فریب تبلیغات دشمنان انقلاب را نخواهند خورد، گفت: مردم کشورمان با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی دشمنان و بدخواهان نظام را حیرت زده خواهند کرد.

وی با تأکید براین که مردم کشورمان 38 سال است که پای آرمان های انقلاب ایستاده اند، افزود: این مردم حتی لحظه ای از دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی فاصله نگرفته اند و همواره پشتیبان حقیقی انقلاب و نظام اسلامی بوده اند.

دادستان مرکز استان با بیان این که مردم کشور پای اصول ارزش‌ها ایستادند و هر جا نیاز به حضور بود لحظه‌ای درنگ نکردند، تصری کرد: 29 اردیبهشت روز ناامیدی و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که حضور در انتخابات یک وظیفه ملی و حق قانونی و شرعی مردم کشورمان است، خاطرنشان کرد: این مردم حق دارند در تعیین سرنوشت خود دخالت داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص خرید و فروش آراء نیز در استان گفت: گزارش‌هایی که در این ارتباط داشتیم به صورت مناسب بررسی شد و تلاش کردیم که در این حوزه ورود پیدا کنیم و جلوی تخلفات مربوط به این زمینه گرفته شود و تاکنون تخلفات انتخاباتی در این زمینه نداشتیم./۹۵۰/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات