۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۴۹۹۱۶۷
حماسه ۹۶/نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

حضور در انتخابات ضامن اقتدار و امنیت نظام اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی با بیان اینکه ملت ایران با حضور در پای صندوق های رأی به ندای رهبری لبیک می گویند، گفت: حضور پرشور و دشمن شکنانه در انتخابات ضامن اقتدار و امنیت نظام اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین فرحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، پس از انداختن رأی به صندوق با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ‌نظام مقدس جمهوری اسلامی مدل مردم ‌سالاری دینی است، ابراز داشت: امروزه این نظام به برکت وجود امام راحل و مردم انقلابی ایران در جهان مورد توجه و عنایت مستضعفان عالم قرار گرفته است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اسلامیت حکم اصلی نظام و جمهوریت و مردم‌ سالاری هم دیگر رکن نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: انتخابات های متعدد برگزار شده در این سال ها گواه روشن و گویایی بر مردم ‌سالاری ما است به همین علت حضور پرشور و دشمن شکنانه در انتخابات ضامن اقتدار و امنیت نظام اسلامی است.

وی گفت: امروز مردم ایران با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب پای صندوق‌ های رأی حضور خواهند یافت و مردم ‌سالاری دینی را به جهانیان نشان خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی با بیان اینکه معیارهای انتخاب نامزد اصلح در سخنان رهبر انقلاب آشکار است، اظهار داشت: مردم در انتخاب اصلح همراهی با اسلام و نظام، اعتماد به مردم و داشته های ارزشمند نظام اسلامی، اجتناب از سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارائه برنامه روشن و درست در چارچوب اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ارزشمند اسلامی را مدنظر قرار دهند./204/9456/ب1

ارسال نظرات