۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۴۹۹۱۴۷
حماسه ۹۶/آیت‌الله دستغیب:

حضور حداکثری مردم در انتخابات، نظام را بیمه می‌کند

آیت‌الله دستغیب گفت: حضور یکپارچه و حداکثری مردم در انتخابات، سبب بیمه شدن نظام و شکست دشمن می‌شود.
ایت الله سید علی اصغر دستغیب

 آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، گفت: یکی از آثار و نتایج حضور حداکثری مردم در انتخابات امروز، بالا رفتن ضریب اطمینان است. یعنی هرچه حضور مردم بیشتر باشد، کاندیدایی که رأی می‌آورد، به شرایط اصلحیت نزدیک‌تر خواهد بود.

تولیت آستان حضرت احمدبن‌موسی(ع) تصریح کرد: درصد حضور حداکثری نشان از این دارد که مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران و میهن اسلامی‌شان توجه خاص دارند و پشتیبان و حامی همیشگی نظام بوده، هستند و خواهند بود.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر اینکه حمایت مردم برای دشمن که همیشه و به طور مستمر در حال توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، مطمئنا شکست محسوب می‌شود تأکید کرد: دشمنان نمی‌توانند در مقابله با این ملت زنده و آگاه و آماده تصمیماتی که به خیال خود کوبنده است بگیرند.

وی اظهار داشت: حضور حداکثری مردم، یکپارچگی و وحدت عمومی همه اقشار را می‌رساند که با هر تفکری در یک موضوع واحد مشترکند و آن، مصالح و منافع ملی است که اینچنین در صفوف متشکل اجتماع می‌کنند و آراء خود را به صندوق‌ها می‌ریزند.

تولیت آستان حضرت احمدبن‌موسی(ع) گفت: مقام معظم رهبری(مدظله)، مراجع تقلید و چهره‌های شاخص در هر رشته‌ای، همه بر این اصل تأکید دارند که شرکت حداکثری مردم می‌تواند سبب عزت و اقتدار ایران باشد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برنده واقعی انتخابات، تصریح کرد: مطمئنا در وحله اول، خود مردم ایران هستند که با حضور حداکثری خود، برنده انتخابات هستند. دوم نظام است که به پشتیبانی ملت، تقویت و تضمین می‌شود و سوم اسلام عزیز است که طبق وعده الهی دوام خواهد یافت و یقینا با عزت و شوکت بیشتری می‌تواند در برابر دشمنان اسلام در جهان پایدار بماند./202/825/ب1

ارسال نظرات