۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۴۹۹۱۲۶
حماسه ۹۶/ آیت الله طبرسی:

مردم همیشه پشتوانه نظام هستند

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه پشتوانه اقتدار نظام اسلامی ایران حضور مردم است، گفت:‌ حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی یک بار دیگر دلیل حقانیت جمهوری اسلامی است که در دوازدهم فروردین ماه سال ۵۸ تشکیل شد.
طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی صبح امروز پس از انداختن رای خود به صندوق در مهدیه شهر ساری ، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم ایران یکپارچه و متحد در انتخابات پیش رو رهنمودهای رهبری را مورد نظر قرار داده اند ، ادامه داد : امیدواریم تمامی واجدان شرایط رای تا زمان رای گیری پای صندوق رای بیایند و در این مساله مهم سیاسی شرکت بکنند .

امام جمعه ساری با بیان اینکه انتخاب اصلح همواره در انتخابات مورد توجه مردم ایران قرار داشته است ، گفت : امروز ملت با شعور و آگاهی خود در این صحنه سیاسی شرکت می کنند و با حضور پرشور و حداکثریشان پای صندوق های رای مشت محکمی را بر دهان دشمنان یاوه گو می زنند .

وی باب یان اینکه رمدم همواره در همه صحنه های کمک حال نظام هستند ، گفت : رسانه ها با بهره گیری از ظرفیت اطلاع رسانی فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی ، حضور گسترده مردم را به تصویر بکشند و همه توان خود را در هرچه با شکوه تر برگزار شدن این انتخابات به کار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه اقتدار نظام اسلامی ایران بر پشتوانه حضور مردم است ، خاطر نشان کرد :‌حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای یک بار دیگر دلیل حقانیت جمهوری اسلامی است که در دوازدهم فروردین ماه سال ۵۸ تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه مردم در انتخاب شوراها دقت لازم را به کار گیرند گفت :‌شوراها بطن تشکیلاتی جامعه را شکل میدهند ، حضور افراد آگاه و با تجربه و کاربلد در میان اعضای شورا موجب شکوفایی چامعه میشود لذا باید در انتخابات اهمیت و دقت لازم را به کار گیریم.

وی در پایان با شااره به بیانات رهبری در رابطه با انتخابات گفت : مسلما پیروز انتخابات با هر نتیجه ای مردم هستند ، چرا که آنان این شور عظیم را در جامعه به راه انداخته اند ، ملت ایران از هر حزب و جناحی که هستند باید به نتیجه انتخابات پایبند باشند و اجازه ندهند افرادی را که نتیجه نگرفتند زحمات ، تلاش و حماسه بی نظیر مردم را زیر سوال ببرند./۹۵۰/۱۰۳/ب2

ارسال نظرات