۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۴۹۹۱۱۲
حماسه ۹۶/

آغاز ماراتن انتخابات با استقبال پرشور مردم زنجان

مردم زنجان از همان ساعات اولیه رأی گیری با حضور پرشور در پای صندوق های رأی برای تعیین سرنوشت چهار ساله خود و کشورشان همزمان و همگام با مردم سراسر کشور، اقدام کردند.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، مردم زنجان از همان ساعات اولیه رأی گیری در اکثریت شعب اخذ رأی با حضور پرشور در پای صندوق ها برای تعیین سرنوشت چهارساله خود و کشورشان همزمان و همگام با مردم سراسر کشور، اقدام کردند.

بنابر این گزارش، مسؤولان نیز اعم از فرماندهان نظامی و کادرهای اداری، نماینده ولی فقیه و استاندار زنجان و دیگر مسؤولان عالی رتبه استانی در ساعات اولیه اخذ رأی در پای صندوق حاضر شده و از مردم نیز خواستند تا این کار را به ساعات پایانی موکول نکرده و در همین ساعات ابتدایی برای انداختن رأی خود به صندوق، اقدام کنند.

حضور شورانگیز مردم از نخستین ساعات اخذ رأی در اکثر شعب رأی گیری و تشکیل صفوف نسبتا طولانی در برخی از شعب که رفته رفته بر تعداد آنها نیز افزوده می شود، خبر از نشاط انتخاباتی و سیاسی مردم زنجان داده و یأس و ناامیدی را برای دشمنان این سرزمین که رؤیای عدم حضور مردم را در خیال باطل خویش می پروراندند، به ارمغان آورده است.

یکی از تفاوت های اساسی این دوره از انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری در زنجان و تمامی استان های کشور، اخذ رأی به شیوه الکترونیکی است که برای مردم جذابیت داشته و با سرعت بیشتری این کار صورت می گیرد؛ شیوه ای که از سال های گذشته نوید آن داده شده بود و امسال به تحقق پیوست.

گفتنی است، از جمله نکات جالب انتخابات شوراها که مردم عزیز کشورمان همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، در آن نیز شرکت می کنند این است که تا همین لحظه تنظیم خبر، پیامک های تبلیغاتی قطع نشده و به صورت مکرر پیامک تکراری «رأی ما به ...» برای مردم ارسال می شود./949/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات