۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۴۹۹۰۸۶
حماسه ۹۶/

حماسه ای باشکوه از سوی مردم خراسان جنوبی در حال رقم زدن است

شور و نشاط خاصی در مردم خراسان جنوبی برای مشارکت در سرنوشت کشورشان وجود دارد تا با رأی خود از نظام و انقلاب اسلامی حمایت کنند و حماسه باشکوهی را رقم بزنند و نشان دهند پشتیبان ولایت فقیه هستند.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، از ساعاتی قبل کار اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد و مردم ولایتمدار استان از همان دقایق ابتدایی انتخابات در پای صندوق های اخذ رای حضور پررنگی یافتند.

مردم استان می خواهند با حضور حداکثری خود در انتخابات باری دیگر در کشور زبانزد شوند و حماسه ای دیگری را رقم بزنند و مانند گذشته جزء اولین ها در مشارکت حداکثری باشند.

شور و نشاط خاصی در مردم خراسان جنوبی برای مشارکت در سرنوشت کشورشان وجود دارد تا با رای خود از نظام و انقلاب اسلامی حمایت کنند و حماسه ای باشکوهی را رقم بزنند و نشان دهند پشتیبان ولایت فقیه هستند.

552 هزار و 282 نفر در خراسان جنوبی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 15 هزار و 926 نفر رای اولی هستند.

همچنین 902 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و یک هزار و 251 شعبه اخذ رای برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان فعال است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی و برخی دیگر از مسؤولان شهرستانی و استانی نیز در همان ساعت ابتدایی انتخابات، رای خود را در صندوق های اخذ رای انداختند.

سردار شجاع، فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم امروز با حضور در پای صندوق های اخذ رای در حال رقم زدن حماسه سیاسی بزرگ دیگری برای نظام و انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات سبب تضمین کننده بقای نظام و انقلاب اسلامی و تأمین کننده منافع ملی ایران است.

وی با بیان اینکه 3 هزار نفر در استان کار حفاظت و تامین امنیت در صندوق های اخذ رای را بر عهده دارند، افزود: مردم استان همواره نشان داده اند که پای نظام و انقلاب اسلامی هستند./202/880/ب1

ارسال نظرات