۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۴۹۹۰۷۹
حماسه ۹۶/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

حضور مردم در انتخابات عامل اقتدار جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مردم همیشه در صحنه با حضور پررنگ خود در پای صندوق های رأی وحدت و اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داده اند.
امام جمعه زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، پس از انداختن رأی خود به صندوق، در جمع خبرنگاران با بیان این که جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی دوام پیدا کرده است، گفت: مردم نقش تعیین کننده ای در جمهوری اسلامی دارند.

وی در ادامه با اشاره به این که انتخابات یکی از پایه های اساسی مردم سالاری دینی است، اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه با حضور خود در پای صندوق های رأی از انقلاب و نظام حمایت کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه بعد از 38 سال تقریبا هر سال مردم با حضور خود در صحنه ها پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده اند، خاطر نشان کرد: مردم همیشه در صحنه با حضور پررنگ خود در پای صندوق های رأی وحدت و اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داده اند.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم از صبح امروز در پای صندوق های رأی، تأکید کرد: قرآن کریم می فرماید در کار خیر سبقت بگیرید و این عاملی بود که هرچه زود تر در پای صندوق های رأی حضور پیدا کنیم، استقبال بسیار خوب مردم در پای صندوق های رأی مثل همیشه دوستان را دلخوش و دشمنان را مأیوس می کند.

این مقام مسؤول در پایان با تأکید بر اینکه زنجان در سال های گذشته نشان داده است مشارکتی قوی تر و پررنگ تر دارد، گفت: ما از مردم یاد می گیریم؛ مردم حاضر در صحنه هستند و ما هم در خدمت آنها هستیم./949/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات