۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۴۹۹۰۷۸
حماسه ۹۶/آیت الله صفایی بوشهری:

حضور گسترده مردم در انتخابات نشانه پایبندی به ارزش های اسلامی است

امام جمعه بوشهر انتخابات را نشانه پایبندی مردم به آرمان ها و ارزش های اسلامی دانست و گفت: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات برگ زرینی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران به ثبت می رسانند.
صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز با حضور در یکی از شعب رای گیری، رای خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی فقیه در استان در حاشیه شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران حضور مردم در انتخابات را نشانه پایبندی آنها به آرمان ها و ارزش های اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم ایران اسلامی امروز با حضور گسترده خود در انتخابات برگ زرینی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران به ثبت می رسانند.

امام جمعه بوشهر مردم را به حضور حداکثری در این همه پرسی سفارش کرد و ابراز داشت: این حضور حماسی مردم در انتخابات نشانه تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری است و مردم استان بوشهر نیز از ابتدای شروع رای گیری حضوری گسترده در شعب داشته اند.

وی تصریح کرد: مردم با حضور گسترده خود در این انتخابات به دشمنان نظام و انقلاب ثابت می‌کنند که هیچ‌گاه ارزش‌های این انقلاب را فراموش نمی‌کنند.

نمیانده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه نتیجه این انتخابات هر چه باشد همه مردم باید به آن تمکین کنند بیان داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مهر تاییدی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مردم ارزش های انقلاب را فراموش نمی کنند و از جهتی سبب ناامیدی دشمنان می شود.

آیت الله صفایی بوشهری اخلاق‌محوری، قانون‌مداری و پایبندی به قانونی از از جمله الزامات مردم، مجریان و کاندیداها در انتخابات عنوان کرد و گفت: اگر احیانا تخلفی مشاهده شد بایستی از طریق مجاری قانونی در روند برگزاری انتخابات پیگیری شود./202/833/ب1

ارسال نظرات