۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۴۹۹۰۶۷
حماسه ۹۶/حجت الاسلام والمسلمین جعفری:

مردم با حضور پرشور پای صندوق های رأی دشمنان را ناکام می کنند

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تأکید بر اینکه مسؤولان نباید کاری که منجر به ناراحتی مردم شود، مرتکب شوند؛ از مردم درخواست کرد با حضور باشکوه پای صندوق های رأی دشمنان را ناکام بگذارند.
انتخابات

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سیدیحیی جعفری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و علیرضا رزم حسینی استاندار، با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در حسینیه ثارالله در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان پس از آنکه رأی خود را به صندوق انداخت، در جمع خبرنگاران در سخنانی علت رصد مستمر فضای انتخابات ایران از سوی غربی ها را تبیین کرد.

وی تصریح کرد: آنان با انگیزه های شیطانی این کار را می کنند نه از سر دلسوزی زیرا همه می دانند آمریکا و پیروان او دشمن اسلام و نظام جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه کرمان با تأکید بر اینکه مسؤولان نباید کاری که منجر به ناراحتی مردم شود، مرتکب شوند؛ از مردم درخواست کرد هر چه زودتر پای صندوق های رأی حاضر شده و با شرکت در انتخابات دشمنان را ناکام بگذارند.

علیرضا رزم حسینی، استاندار کرمان هم حضور مردم در ساعات ابتدایی رأی گیری را بسیار خوب توصیف کرد و از مردم خواست تا حضور خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و با مشارکت بالا در این انتخابات که تأثیرگذار در سرنوشت آنان است؛ حضور پیدا کنند.

وی حضور مردم پای صندوق ها رأی را دارای نقش بازدارندگی دانست و افزود: مردم با حکومت و نظام هستند و فرآیند انتخابات هم به گونه ای است که جای هیچ شک و شبهه ای ندارد.

حمید ذکااسدی، رییس ستاد انتخابات استان نیز در سخنانی با اعلام اینکه هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد و انتخابات در امنیت کامل در حال برگزاری است؛ انجام هر گونه تبلبغ انتخاباتی در فضای حقیقی و فضای مجازی را غیرقانونی دانست و تصریح کرد: تخلفات انتخاباتی از سوی کاندیداها و هواداران آنها جمع آوری و رسیدگی می شود./101/9709/ب1

ارسال نظرات