۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۴۹۹۰۴۲
حماسه ۹۶/ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

امروز پایه ‌های نظام اسلامی مستحکم می شود

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه امروز پایه ‌های اسلام استحکام بخشیده می شود، گفت: به یقین سرنوشت آینده کشور در امروز رقم خواهد خورد.
رای دادن حجت الاسلام والمسلمین نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، لحظاتی قبل، با حضور در بیرستان کار و دانش برادران شهید حقیقی شهرکرد رأی خود را به صندوق انداحت.

وی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به یقین سرنوشت آینده کشور در امروز رقم خواهد خورد؛ به همین دلیل امروز را باید به همدیگر تبریک بگوییم و جشن بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه امروز از جهات مختلف روز شادی و عزت و افتخار ملت ایران است، خاطرنشان کرد: بیایید امروز را به همدیگر تبریک بگوییم چراکه روز اداء وظیفه ایمانی است؛ مکلفین تکلیف دینی خودشان را انجام می‌ دهند و نظام دینی خودشان را با رأی خودشان تقویت می ‌کنند، از این جهت روز مهمی است.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه امروز پایه ‌های اسلام استحکام بخشیده می شود، خاطرنشان کرد: امروز با رأی خودمان امانتی را که امام راحل و شهدا به دست ما سپرده ‌اند صیانت و حفاظت می‌ کنیم و می‌ کوشیم که ان ‌شاء الله این امانت به حول ‌و قوه الهی با ویژگی ‌های دینی و ارزشهای اسلامی خودش بماند و راه خودش را ادامه بدهد و به دست صاحب اصلی برسد و زمینه ظهور مولایمان حضرت بقیه‌ الله‌ اعظم امام عصر را فراهم کند؛ بنابراین روز 29 اردیبهشت روز به صحنه آوردن امانت‌داری و امین بودن است.

گفتنی است برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان 752 شعبه ثابت و 166 شعبه سیار در نظر گرفته شده که 336 شعبه اخذ رای برای مناطق شهری و 582 شعبه برای مناطق روستایی  است.

شایان ذکر است برای انتخابات شورای شهر و روستا 894 شعبه ثابت و 48 شعبه سیار به استان اختصاص یافته است که از این تعداد 334 شعبه شهری و 608 شعبه روستایی است.

همچنین 200 خبرنگار و عکاس، پوشش خبری و ثبت حضور حماسی مردم این استان را در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بر عهده دارند./202/9457/ب1

ارسال نظرات