۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۴۹۹۰۱۸
حماسه ۹۶/ آیت الله طه محمدی:

خدمت به مردم قهرمان ایران، افتخاری برای کاندیدای منتخب باشد

امام جمعه همدان گفت: پیروز انتخابات مردم هستند و کسی که رأی می آورد در برابر مردم وظیفه سنگینی دارد و این وظیفه از زمین و آسمان سنگین تر است و باید مردم هم به منتخب انتخابات کمک و او را یاری کنند.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان صبح امروز در پای صندوق رأی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.

وی در ادامه با یاد شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: این انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و استکبار جهانی خواهد بود و مردم باید در این زمینه حضور گسترده داشته باشند.

امام جمعه همدان گفت: امید است که نتیجه انتخابات موجب رضایت امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب باشد و این امر با حمایت همه افراد جامعه امکان پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم قهرمان ایران اسلامی که نماد ایمان و شجاعت و سرآمد جهانیان هستند، افتخار است و دوست و دشمن به اقتدار رهبر معظم انقلاب معترف هستند و خداوند به حق خوبان درگاهش نعمت رهبری را اما نگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: رهبری فصل الخطاب انتخابات است و اگر کسی تخطی کند نشان از ضعف افراد است.

وی افزود: کسانی که صلاحیت رأی دارند کسی جا نماند و همه برای انتخابات حاضر شوند و کسانی که می خواهند رای بدهند بدانند که کمیته های نظارتی سلامت انتخابات و سلامت کمیت و کیفیت انتخابات را تایید می کنند.

امام جمعه همدان ابراز داشت: پیروز انتخابات مردم هستند و کسی که رأی می آورد در برابر مردم وظیفه سنگینی دارد و این وظیفه از زمین و آسمان سنگین تر است و باید مردم هم به منتخب انتخابات کمک و او را یاری کنند./979/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات