۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۴۹۹۰۱۵
حماسه ۹۶/ همزمان با آغاز انتخابات؛

مسؤولان استان چهارمحال و بختیاری رأی خود را به صندوق انداحتند

مسؤولان ارشد استان چهارمحال و بختیاری، لحظاتی قبل، همپای ملت ایران و در نخسین ساعات آغاز انتخابات، رأی خود را به صندوق انداحتند.
انتخابات ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، مسؤولان ارشد استان چهارمحال و بختیاری، لحظاتی قبل، همپای ملت ایران و در نخسین ساعات آغاز انتخابات، رأی خود را به صندوق انداحتند.

قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری، در نخستین دقایق آغاز رأی گیری با حضور در شعبه 32 اخذ رأی شهرکرد، رأی خود را به صندوق انداخت.

سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: به یقین مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان چهارمحال و بختیاری امروز همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای امام خمینی(ره) و در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در سالی که به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده برگ زرین دیگری را در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ورق خواهند زد.

وی با تأکید بر اینکه حضور آگاهانه و باشکوه مردم در انتخابات امروز یأس و ناامیدی دشمنان اسلام را به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: آنچه که دشمنان نظام را از تعرض به کشور باز می ‌دارد، حضور مردمی و قدرت معنوی نظام است، که یکی از مظاهر تجلی این قدرت انتخابات است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انتخابات مصونیت بخش است، اظهار کرد: براساس فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی که فرمودند «میزان رأی ملت است» و سخنان رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند «رأی مردم حق الناس است» با رعایت امانتداری رأی مردم و بدون هیچگونه دخالتی در انتخابات، هر کس منتخب مردم بشود برای تمامی مسؤولان، مردم و قشرهای مختلف قابل احترام است.

گفتنی است، فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) استان، رییس دادگستری استان و فرماندار شهرکرد نیز همزمان با استاندار رأی خود را به صندوق آرا انداختند.

شایان ذکر است برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان 752 شعبه ثابت و 166 شعبه سیار در نظر گرفته شده که 336 شعبه اخذ رای برای مناطق شهری و 582 شعبه برای مناطق روستایی است.

همچنین برای انتخابات شورای شهر و روستا 894 شعبه ثابت و 48 شعبه سیار به استان اختصاص یافته است که از این تعداد 334 شعبه شهری و 608 شعبه روستایی است.

انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرهای شهرکرد و بروجن به صورت الکترونیکی برگزار می ‌شود./202/9457/ب1

ارسال نظرات