۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۴۹۹۰۰۹
حماسه ۹۶/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

رأی مردم حق و تکلیفی الهی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تک تک مردم به عنوان یک شهروند حق دارند برای کشور خود تصمیم بگیرند و سرنوشت نسل آینده و جامعه را تعیین کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز بعد از انداختن رای خود در صندوق، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران و این ملت همیشه از دو ناحیه مورد سوال قرار می گیرد، سوال نخستی که از این ملت می شود این است که چرا رای می اندازید.

وی با بیان اینکه جواب سوال نخست به دو دلیل است، گفت: دو دلیل این سوال این است که انداختن رای در صندوق هم حق و هم تکلیفی برای ما است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: تک تک مردم به عنوان یک شهروند حق دارند برای کشور خود تصمیم بگیرند و سرنوشت نسل آینده و جامعه را تعیین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه به این دلیل تکلیف داریم که وقتی مردم کشور برای سرنوشت این جامعه و نقش ایران در بین الملل می خواهند نقشی را رقم بزنند نیاز به رای ما است، تصریح کرد:‌ امروز همه مردم در صحنه انتخابات حضور دارند و انجام وظیفه می کنند.

وی ادامه داد: سوال دیگری که از این ملت می شود این است به چه کسی رای بدهیم و آیا این امانت بزرگ را به اهلش واگذار کردیم یا در این باره سستی شده است و این رای برای انگیزه های نفسانی خودمان بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مردم تصمیماتی که برای این کشور می گیرند و رایی که در صندوق می اندازند باید برای جامعه و نوع انسان مفید باشد./202/880/ب1

ارسال نظرات