۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۴۹۹۰۰۸
حماسه ۹۶/ نماینده ولی فقیه در قزوین:

مردم با شرکت در انتخابات آینده نوینی را برای کشور رقم خواهند زد

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در نخستین دقایق آغاز رای‌گیری انتخابات رای خود را به صندوق انداخت و گفت: مردم با شرکت در انتخابات آینده نوینی را برای کشور رقم خواهند زد.
حجت الاسلام عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین صبح امروز در نخستین دقایق شروع رأی گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در مسجد امام خمینی(ره) قزوین رأی خود را به صندوق انداخت.

گفتنی است، انتخابات همزمان با سراسر کشور با رأی گیری از مردم در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین از ساعت 8 صبح امروز در قزوین آغاز شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در جمع خبرنگاران بیان داشت: انتخابات نعمت بزرگی است که به برکت انقلاب اسلامی، به ملت ایران ارزانی شده است، هم چنین عبادتی عظیم و بزرگ است که می تواند در سعادتمندی انسان برای زندگی و حیات اخروی او سودمند باشد.

وی در ادامه با اشاره به حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، افزود: مردم با شرکت خود در انتخابات موجب خشنودی امام راحل و ولی فقیه زمان خود می‌شوند و می‌توانند آینده نوینی را برای کشور خود رقم بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی مشارکت مردم را در این جشن ملی نماد همبستگی دانست و اظهار کرد: هر عملی که دشمنان را ناامید و سرخورده کند و مستضعفان را خشنود و راضی بگرداند به طور یقین موجبات خشنودی خداوند متعال را هم فراهم خواهد کرد، از این رو همه ملت باید این روز به یاد ماندنی را جشن بگیرند و آن را پاس بدارند.

امام جمعه قزوین در پایان گفت: مردم در این حرکت عظیم و باشکوه با شوق و اشتیاق وصف ناپذیری شرکت می‌کنند زیرا می‌دانند که سرنوشت کشور به دست آنها رقم خواهد خورد، از این رو نسبت به آن حساس هستند و تلاش می‌کنند با شرگت خود حماسه دیگری خلق کنند که در جهان تأثیرگذار باشد./873/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات