۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۴۹۹۰۰۰
حجت الاسلام بهرامی:

حضور پرشور مردم نشانه رضایت مندی از نظام است

حجت الاسلام بهرامی گفت: حضور پرشور مردم نشانه تایید و رضایت مندی از انقلاب اسلامی ایران است همانند اول انقلاب که مردم عزیز کشور ایران به جمهوری اسلامی ایران رای آری دادند.
بهرامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام رضا بهرامی، معاون پژوهش حوزه علمیه آیت الله دامغانی(ره) شب گذشته در مسجد مدرسه دامغانی با اشاره به اهمیت انتخابات، بیان داشت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی سبب تقویت نظام اسلامی در سطح بین الملل خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد حضور حداکثری مردم در روز سرنوشت ساز رأی گیری متوجه می شویم حضور در انتخابات احترام به آینده کشور و هم میهنان است.

معاون پژوهش حوزه علمیه آیت الله دامغانی(ره) ابراز داشت: دولت ها فکر نکنند که با حضور آنها سایه جنگ از ایران برداشته شده است، همانطور که رهبر معظم انقلابی تأکید کردند، حضور مردم سایه جنگ را از سر کشور برداشته است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اکتفا به توان داخل، گفت: مردم ایران اسلامی در تمامی صحنه ها از جمله انتخابات حاضر هستند و دولت ها باید این مسأله را درک کنند و با اکتفا به حضور مردم اقتصاد مقاومتی را بهترین نحو عملی کنند.

حجت الاسلام بهرامی گفت: حضور پرشور مردم نشانه تایید و رضایت مندی از انقلاب اسلامی ایران است همانند اول انقلاب که مردم عزیز کشور ایران به جمهوری اسلامی ایران رای آری دادند.

وی در ادامه افزود: عده ای از دشمنان اسلام در شبکه های ماهواره شبهه مطرح می کنند که مردم ایران از جمهوری اسلامی رضایت ندارند که حضور پرشور مردم  در هر انتخابات جواب دندان شکنی به آنها است.

معاون پژوهش حوزه علمیه آیت الله دامغانی(ره) گفت: مردم به این نتیجه رسیده اند که مدیریت کشور باید علما و روحانیان برسد و این ثمره حوزه های علمیه بعد از انقلاب اسلامی است.

وی در پایان گفت: هیچ جناح و گروهی در انتخابات پیروز نمی شوند و آنچه که باید به آن توجه کنیم همانطور که رهبر معظم انقلاب یادآور شد نسبت به پیروز میدان در انتخابت، پیروزی در انتخابات از آن مردم کشور است./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات