۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۴۹۸۹۹۷
فرمانده سپاه انصار الحسین همدان:

سران فتنه در هر لباسی مورد تأیید جامعه انقلابی نیستند

فرمانده سپاه انصار الحسین همدان گفت: سران فتنه در هر لباسی مورد تأیید جامعه انقلابی نیستند و نیروهای غیر انقلابی را باید انقلابی کرد و هنر این است که ابهامات را برطرف کنیم.
فتنه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان در دیدار با آیت الله غیاث الدین طه محمدی ،ابراز داشت: حضور مردم در صحنه انتخابات بسیار تعیین کننده است.

وی افزود: تدبیر رهبری این است که چیزی به نام اصلاح طلب و اصولگرا نداریم و به ماهیت توجه می کنیم و در یک تقسیم بندی مجموعه کل کشور را به سه جریان انقلابی، جریان انقلاب معاند و جریان انقلابی محافظ کار تقسیم می کنیم.

ابوحمزه ابراز داشت: در وابستگان به غرب، سران فتنه چه در لباس روحانی و غیر روحانی مورد تأیید جامعه انقلابی نیستند و نیروهای غیر انقلابی را باید انقلابی کرد و هنر این است که ابهامات را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: در پذیرش حق باید با اقتدار بایستیم و باید از نامزد اصلح حمایت کنیم و در آینده هر اتفاقی بیفتد مهم نیست و هر کدام از نامزدها رأی بیاورد طبق قانون رییس جمهور 80 میلیون مردم ایران است.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان گفت: ما وظیفه داریم که بر معیارهای اصلح فرد اصلح را تقویت کنیم و باید بستر وحدت در سطح استان و در حوزه علمیه قم ایجاد شود.

وی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات، اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق های رأی نشان از بصیرت بالا است و هر کس می تواند با حضور خود گامی برای پیشرفت کشور بردارد.

سردار ابوحمزه در پایان خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات فرهنگی و عقیدتی کشور، حلقه های صالحین می توانند گامی استوار برای حرکت در مسیر الهی بردارند و جامعه را رهنمون شوند.

گفتنی است، در پایان این دیدار مربیان حلقات صالحین استان سؤالات و پرسش های خود را با آیت الله طه محمدی مطرح کرده و به گفت و گو پرداختند./979/۲۰۲/ب2

 

ارسال نظرات