۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۴۹۸۹۹۳
آیت الله موسوی اصفهانی:

نامزد اصلح باید مردمی و پیرو خط رهبری باشد

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: مردم با توکل بر خدای تبارک و تعالی رییس جمهور اصلح را انتخاب می کنند که پیرو خط رهبری و با مردم باشد.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان شب گذشته در سخنرانی در مسجد مدرسه آخوند همدان،  گفت: حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح وظیفه شرعی مردم است.

وی افزود: رهبری فرمودند که کسی را انتخاب کنید که با نگاه به داخل مشکلات را حل کند و امام فرمود به کسی رأی بدهید که تمایل به غرب نداشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان ابراز داشت: کسانی که سند فرهنگ غربی را امضا کردند تمایل به فکر غربی دارند و ویژگی بعدی کارآمدی است و کسانی که نتوانستند مشکلات اقتصاد کشور را به حداقل برسانند اینها ملاک خوبی است که انسان به افرادی رای دهد که کارامدی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: قانون مداری بسیار مهم است چرا که برخی افراد سند 2030 را که تضعیف کننده اعتقادان در جامعه است و باید مجلس آن را تصویب می کرد بدون توجه اجرایی کردند.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: نامزد اصلح باید شرایط انقلابی، اسلامی و ولایی بودن را داشته باشند و این ها که دم از رهبری می زنند باید پیش از اجرا این سند را خدمت رهبری می بردند ولی این کار را نکردند.

وی گفت: مسائل خجالت آوری در این سند است که ریشه اخلاق و اعتقادات را نابود می کند و مردم با توکل بر خدای تبارک رییس جمهور اصلح را انتخاب می کنند که پیرو خط رهبری و با مردم باشد.

استاد درس خارج حوزه علمیه همدان افزود: مسأله حقوق نجومی را دولت فعلی رواج داد و سخنگوی دولت درباره یکی از این افراد گفت که اینها ذخیره نظام هستند و این مشکلی برای کشور است.

وی در پایان تصریح کرد: خط قرمز رهبر معظم انقلاب و مردم انقلابی فتنه گران بودند و برخی افراد از آنان حمایت و نام می برند در خط رهبری گام بر نمی دارند./979/۲۰۲/ب2

 

ارسال نظرات