۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۴۹۸۹۶۳
نماینده مجلس:

وحدت کلمه رمز پیروزی مردم در انتخابات/ وظیفه شیعه و سنی حضور پای صندوق‌های رأی است

دهمرده با بیان اینکه وحدت کلمه رمز پیروزی مردم در انتخابات است گفت: تفرقه همواره مایه یأس و ناامیدی است اما خوشبختانه همه نیروهای انقلابی حول محور ولایت با بصیرت، معنویت و آگاهی در انتخابات شرکت می‌کنند.
حبیب الله دهمرده، نماینده مردم سیستان در مجلس

حبیب‌الله دهمرده، نماینده مردم سیستان در مجلس در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان با اشاره به اینکه وحدت کلمه رمز پیروزی مردم در انتخابات است گفت: تفرقه همواره مایه یأس و ناامیدی است اما خوشبختانه همه نیروهای انقلابی حول محور ولایت با بصیرت، معنویت و آگاهی در انتخابات شرکت می‌کنند و با حضور حداکثری ملت غیور و قهرمان مانند همیشه در صحنه انقلاب اسلامی شاهد تحولی بزرگ خواهیم بود.

وی با بیان اینکه عناصری که به انقلاب اعتقاد دارند و در این مسیر گام برمی‌دارند امروز نمی‌توانند بهانه بگیرند که نیروهای انقلاب پراکنده هستند، تصریح کرد: به لطف خداوند امروز یک‌صدایی در جبهه انقلاب به‌خوبی قابل مشاهده است.

دهمرده با اشاره به ویژگی‌های اصلح اذعان داشت: ایثار، گذشت، خلوص نیت، شجاعت، درخط ولایت فقیه حرکت کردن، فرامین رهبر معظم انقلاب را مسیر راه خود انتخاب کردن و خدمت گزار مردم بودن از مهمترین ویژگی های فرد اصلح است.

وی با تأکید بر حربه دشمنان در انتخابات تصریح کرد: ملت ایران با هوشیاری، بیداری، بصیرت، آگاهی و شناخت درست و دقیق از دشمن باید مانع رسیدن دشمن به اهدافش شوند چرا که ایجاد تفرقه یکی از راه‌های  رسیدن دشمن به اهدافش در راستای دوقطبی کردن انتخابات است.

دهمرده اظهار داشت: همه ما چه شیعه و چه سنی وظیفه داریم پای صندوق‌های رأی برویم؛ امروز مردم ایران افتخار دارند به دست خود سرنوشت کشورشان را تعیین کنند./۳۰۲/۸۳۱/ب۱

ارسال نظرات