۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۴۹۸۹۵۸
مسؤول بسیج طلاب و روحانیان قزوین:

مشارکت مردم در انتخابات دشمن را در رسیدن به اهدافش مأیوس می‌کند

حجت الاسلام مصطفایی با اشاره به مشارکت مردمی در انتخابات، گفت: توسعه دموکراسی و مشارکت مردم در انتخابات وقتی فراهم است که شهروندان جامعه ما در عین اینکه فعالانه در عرصه انتخابات حضور دارند به اثرات رای خودشان هم اعتقاد بالایی داشته باشند.
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به اهمیت انتخابات بیست و نهم اردیبهشت گفت: انتخابات از این نظر دارای اهمیت است که عزت، اقتدار و سرافرازی ملت ایران را به نمایش می‌گذارد و توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به حضور مردم در صحنه انتخابات افزود: مردم با شرکت در انتخابات برگ زرینی را در تاریخ این انقلاب رقم می‌زنند که نشان دهنده تجدید میثاق آنها با آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهدای انقلاب است از این رو مردم با خلق حماسه‌ای دیگر ثابت می‌کنند که همچنان به این نظام و ارزش‌های آن پایبند هستند.

مسؤول بسبج طلاب و روحانیون استان قزوین در ادامه با بیان اینکه دشمن مردم را به عدم حضور در صحنه ترغیب می‌کند اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند با ایجاد جنگ روانی در جامعه مردم را نسبت به این نظام و انقلاب بدبین کند و احساس یاس و ناامیدی را از رسیدن به اهداف در آنها ایجاد کند اما مردم ما همواره گوش به فرمان ولی فقیه خود هستند و به ندای او لبیک می‌گویند.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت مردمی در انتخابات تصریح کرد: توسعه دموکراسی و مشارکت مردم در انتخابات وقتی فراهم است که شهروندان جامعه ما در عین اینکه فعالانه در عرصه انتخابات حضور دارند به اثرات رای خودشان هم اعتقاد بالایی داشته باشند البته جدای از مشارکت مردم باید سیاست‌های نامزدها  در نشست‌های عمومی و خصوصی بیان شود.

حجت الاسلام مصطفایی در ادامه با اشاره به روشنگری مردم درباره انتخاب اصلح و شایسته ابراز کرد: انتخابات امری بسیار مهم و حساس است در هنگام رای دادن کسی نباید تابع احساسات شود و احساسی و سلیقه‌ای تصمیم بگیرد بلکه باید با آگاهی و بصیرت کامل و سنجش و ارزیابی برنامه‌ها و اقدامات کاندیدها انتخابی درست را برای مملکت خود رقم بزند.

وی در پایان گفت: رییس جمهور باید دلسوز و متعهد باشد و تمام تلاش و نیروی خود را صرف آبادانی و عمران کشور نماید برنامه مدونی را برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم طراحی کند و با تمام توان در راه عزت و سرافرازی کشور تلاش و کوشش کند./۳۰۲/۸۷۳/ب۱

ارسال نظرات