۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۴۹۸۹۴۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان:

حضور مردم در انتخابات پاسخ به دعوت رهبر معظم انقلاب است

حجت الاسلام عرب پور گفت: حضور مردم در انتخابات نمادی از وحدت، همدلی و یکپارچگی است و این حضور پاسخ به دعوت رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام عرب پور

حجت الاسلام مهدی عرب پور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت اظهار کرد: یکی از نمادهای مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران انتخابات است و انتخابات این فرصت را برای مردم فراهم می کند تا در سرنوشت کشور خود دخیل شوند.

وی بیان کرد: مردم 29 اردیبهشت ماه با حضور پرشکوه خود حماسه جدیدی را خواهند آفرید و این حماسه سبب سربلندی و عزت ایران خواهد شد و حضور مردم پشتوانه ای برای نظام خواهد بود و این حضور در جهت رفع مشکلات و مزاحمت ها تاثیر گذار خواهد بود.

حجت الاسلام عرب پور با بیان اینکه حضور مردم نمادی از وحدت، همدلی و یکپارچگی است، تصریح کرد: حضور مردم پاسخگویی به ندای امام راحل و رهبر معظم انقلاب در جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب است، از این رو انتظار می رود مردم فهیم و شریف کشور با حضور چشم گیر خود در انتخابات این امر را ثابت کنند که پشتیبان نظام بوده و هستند و خواهند بود.

امام جمعه موقت کرمان خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات پاسخ به دعوت رهبر معظم انقلاب است و این حضور قطعا سبب یأس دشمن خواهد شد و مشتی بردهن یاوه سرایان و کسانی که می خواهند این ملت را از نظام جدا کنند، خواهد بود.

وی ادامه داد: بنابراین حمایت و پشتیبانی از نظام امر بسیار مهمی است و انتظار می رود مردم این روز را به عنوان یک تکلیف انجام دهند و سعی کنند در نخستین ساعات در پای صندوق های رأی حضور یابند که این امر حمایت از نظام و بهبود وضع نظام و رفع مشکلات را در پی خواهد داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان یادآور شد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم نقش اساسی در تعیین سرنوشت کشور دارند و دشمنان به این انتخابات چشم طمع دوخته اند و به دنبال توطئه و دسیسه هستند؛ از این رو مردم می توانند با حضور خود مهم ترین عامل خنثی کردن این دسیسه ها باشند.

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به اینکه در میان شیوه های گوناگون حکومت داری، روش انتخابات بهترین نوع حضور مردم است، عنوان کرد: بر این اساس  امام راحل از آغاز بر موضوع انتخابات تاکید داشتند و اینکه تمام امور مملکت داری به مردم واگذار شود.

امام جمعه موقت کرمان در پایان اضافه کرد: حضور مردم در انتخابات بهترین فرصت برای خنثی کردن توطئه های دشمن است و دشمن درصدد است تا از این راه به نظام جمهوری اسلامی خدشه وارد کند؛ از این رو می طلبد همه آحاد ملت با حضور باشکوه خود دست دشمن را از این نظام قطع کنند./۳۰۲/۹۷۰۹/ب۱

ارسال نظرات