۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۴۹۸۹۴۳

ملت ایران آماده خلق حماسه ای دیگر/ حضور مردم در انتخابات وظیفه ای دینی، شرعی و سیاسی است

حضور مردم در انتخابات پشتوانه قوی نظام جمهوری اسلامی است و مردم در سایه حضوری بابصیرت مردم سالاری دینی نظام را به نمایش خواهند گذاشت.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، صحنه انتخابات نمایش دهنده اقتدار و عظمت ایران اسلامی است، مردم در سایه حضوری پر شور در انتخابات همچون دیگر صحنه های انقلاب پشتیبانی خود را از انقلاب به نمایش می گذارند.   

شرکت در انتخابات عمل واجب است

آمدن مردم به صحنه انتخابات وظیفه دینی، اسلامی و سیاسی است و عملی واجب بوده که خنثی کننده هجمه ها و توطئه های دشمنان است، مردم با بصیرت ایران اسلامی به صحنه می آیند تا در تعیین سرنوشت کشور خود نقش آفرین باشند، می آیند تا بگویند به بیگانه اجازه نفوذ نخواهند داد.

حضور در انتخابات خنثی کننده توطئه های استکبار است

شرکت در انتخابات افزون بر اینکه حق هر فردی است، تکلیف شرعی و قانونی مردم است، مردم با عمل به این تکلیف به صحنه می آیند تا مشت محکمی به دهان استکبار بزنند.

امروز دشمنان انقلاب توطئه ها و دسیسه های مختلفی برای کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات و گمراه کردن آنان در انتخاب اصلح در پیش می گیرند، اما مردم همچون دیگر صحنه های انقلاب به میدان می آیند تا به ایادی استکبار بفهمانند این دسیسه های لطمه ای به باور و اعتقادات آنان نخواهد زد.

مردم ایران اسلامی همیشه انگیزه و راهشان خلاف راه مستکبران است و خلاف نظر آنان اقدام می کنند، در 29 اردیبهشت ماه نیز به صحنه خواهند آمد تا با خلق حماسه ای تاریخی برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران بیافزایند.

انتخابات نماد مردم سالاری دینی است

حضور مردم در انتخابات امری مهم و حیاتی است، مردمی که انقلاب را به ثمر نشاندند و صاحبان اصلی این انقلاب هستند، امروز نیز برای حفظ و حراست از آرمانهای انقلاب موظف هستند که به میدان بیایند و با این حضور ناامیدی دشمنان نظام را فراهم بیاورند، مشارکت مردمی نشان دهنده همبستگی ملی است.

انتخاب اصلح اولیتی دیگر در برگزاری انتخابات است

در کنار حضور مردم در صحنه انتخابات، انتخاب اصلح نیز امری مهم برای تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب است، مردم باید هوشیار باشند که با آمدن پای صندوقهای رأی و انتخابی اصلح بر طراوت، نشاط و شادابی انقلاب اسلامی بیافزایند.

29 اردیبهشت 96 فرصتی دیگر را فراهم کرده است که نسل جوان با آمدن به عرصه انتخابات، حماسه ای تاریخی خلق کنند حماسه ای که موجب حفظ و اعتلای اقتدار نظام جمهوری اسلامی می شود و ثبت قدمی آنان را در دفاع از آرمانهای انقلاب به نمایش بگذارند.

انتخابات مظهر حضور مردم و احقاق حق است

انتخابات افزون بر اینکه مظهر حضور مردم است، احقاق حق این مردم را به نمایش می گذارد، با توجه به اینکه یک رأی در تعیین سرنوشت مردم اثرگذار است، در این راستا ضروری است همه مردم پای صندوقهای رأی بیایند و با عمل به این قانون شرعی در این حرکت سیاسی نقش آفرین باشند.

رأی مردم رأی به استقلال کشور، انقلاب، نظام و رهبری است، صحنه انتخابات امتحان الهی است با حضوری در سایه بصیرت و هوشیاری اید تلاش کرد که در این آزمون سربلند بیرون آمد، بنا براین باید انتخابات را مغتنم شمرد و در تعیین سرنوشت کشور ایفای نقش کرد./۲۰۰/۹۴۵۹/ب۱

ارسال نظرات