۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۴۹۸۹۴۰
نماینده مردم زاهدان در مجلس:

حضور حداکثری در انتخابات خاری در چشم بدخواهان نظام است

شهریاری با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات، گفت: رسالت مردم این است که با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی حماسه ای دیگر خلق کنند و این حماسه خاری درچشم بدخواهان نظام است.
حسینعلی شهریاری

حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: دولت یازدهم در مدت چهار سال نتوانست به قول‌ها و وعده های خود عمل کند.

وی بیان کرد: درصد آمار بیکاری، نارضایتی مردم را افزایش داده و این دولت از اعتماد مردم و رأی آنها به نحو شایسته استفاده نکرده است.

شهریاری با اشاره به اینکه دولت یازدهم دولت اشراف و نجومی‌بگیران است، تصریح کرد: اعضای کابینه این دولت افرادی پیر و خسته بوده و این دولت به هیچ عنوان توان حل مشکلات کشور را ندارد.

وی با تأکید بر اینکه دولت یازدهم در جریان مذاکرات هسته‌ای و برجام عملکرد ضعیفی داشته است گفت: دولت در زمینه برجام تنها امتیاز داد و هیچ چیز به دست نیاورد و امروز همه شاهدیم که عملاً همه تحریم‌ها باقی است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات افزود: رسالت مردم این است که با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی حماسه ای دیگر خلق کنند و این حماسه خاری درچشم بدخواهان نظام است.

وی ‌‌خاطرنشان کرد: مردم در روز جمعه ابتدای صبح و با نیت قرب الهی پای صندوق حاضر شوند و به امید تمدید مهلت انتخابات نباشند.

شهریاری ادامه داد: امیدوارم در این انتخابات آنچه به‌صلاح مملکت و مردم است رقم بخورد، توده مردم ما همواره در صحنه هستند و خوب عمل می‌کنند./۳۰۲/۸۳۱/ب۱

ارسال نظرات