۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۴۹۸۹۳۵
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز:

مردم به دور از قوم‌گرایی و گرایشات سیاسی مذهبی در انتخابات شرکت کنند

مولوی رسولی‌زاده گفت: مشکلات امروز جامعه ما برای همگان روشن بوده و مردم ما به خوبی مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور را درک می کنند، پس لازم است تا به دور از هر گونه قوم گرایی و گرایشات سیاسی مذهبی در انتخابات شرکت داشته باشند.
مولوی عنایت‌الله رسولی‌زاده، امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز

مولوی عنایت‌الله رسولی‌زاده، امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: حضور حداکثری همه اقوام و اقشار مردم در انتخابات پیش‌ِرو از اهمیت بسیار‌ بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: مردم مسلمان ایران همواره ثابت کرده‌اند که در لحظات حساس با همه توان به میدان آمده و از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند؛ 29 اردیبهشت ماه امسال هم تمامی افرادی که به سن مجاز برای رأی دادن رسیده‌اند به میدان آمده و حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

مولوی رسولی‌زاده با اشاره به اینکه حضور حداکثری ملت در انتخابات و رأی دادن به کاندیدای اصلح وظیفه قانونی و دینی هر ایرانی است اظهار داشت: رسالت مهم همه مردم در جامعه امروزی این است که با چشم باز و بصیرت سیاسی بهترین فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

وی با تأکید بر اینکه متاسفانه امروزه فقر و بیکاری بخش عمده جامعه ما را فرا گرفته است، عنوان کرد: مشکلات امروز جامعه ما برای همگان روشن بوده و مردم ما به خوبی مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور را درک می کنند، پس لازم است تا به دور از هر گونه قوم گرایی و گرایشات سیاسی مذهبی در انتخابات شرکت داشته باشند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز کار و تلاش و خدمت به خلق لازم ترین ویژگی های فرد اصلح برشمرد و ادامه داد: فرد منتخب باید با جدیت کار را در اولویت خود قرار داده و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداشته و با تکیه بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی و توجه به توان داخلی را به‌عنوان راهکار حل مشکلات حوزه اقتصاد کشور در نظر داشته باشد.

وی دینداری، شجاعت در برخورد با بیگانگان، برخورداری از روحیه خدمت به مردم، ساده‌زیستی و تلاش جهادی را نیز از دیگر شاخص‌های انتخاب نامزد اصلح برشمرد.

مولوی رسولی‌زاده با تاکید بر این مطلب که دولت یازدهم عامل فقر و بیکاری ملت ایران است اذعان داشت: همان گونه که بزرگان ما در روایات بسیاری بیان کرده اند "فقر و بیکاری انسان را به‌سوی کفر سوق می‌دهد" پس لازم است تا مردم در انتخابات پیشِ‌رو با انتخاب افرادی که اهل عمل و خدمت به خلق هستند کشور را از شرایط فعلی نجات داده و فردای خود و فرزندانشان را به دستان افرادی بسپارند که تنها اهل شعارهای زیبا نباشند و در عمل بتوانند اقدامات مثبتی برای این ملت انجام دهند، چرا که با شعار و وعده هرگز مشکلی در کشور حل نمی‌شود./۳۰۲/۸۳۱/ب۱

ارسال نظرات