۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۴۹۸۸۵۷
با صدور پیامی صورت گرفت؛

دعوت امام جمعه قزوین برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، امام جمعه قزوین در پیامی خواستار حضور حد اکثری مردم در انتخابات شد.
حجت الاسلام عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی مردم استان قزوین را به حضور پرشور در انتخابات و همدلی دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهمّ وفّقنا لما تحبّ و ترضی

سلام بر مردم، مردمی که همواره وفاداری خود را نسبت به اسلام عزیز، قرآن کریم، نبی اکرم (ص)، ائمه ی رحمت و هدایت، امام امت و رهبر فرزانه انقلاب به اثبات رسانده‌اند.

مردمی که همواره «عزت و اقتدار دین» و «منافع ملی» را بر هر عامل دیگری ترجیح داده‌اند مردمی که افتخار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به نام خود رقم زده اند مردمی که در دوران هشت سال «دفاع مقدس»، نام ایران اسلامی را در جهان با استقامت، ایثار و شهادت، بلند آوازه کردند.

مردمی که «وحدت» زوال ناپذیر توحیدی را در مدار «نبوت و رسالت رسول اکرم و نبی‌مکرم(ص)» و «امامت و ولایت اهل بیت عصمت و طهارت (ع)» به نام خود ثبت کردند و در زندگی اجتماعی خویش تحکیم بخشیدند.

مردمی که خط و مشی زندگی سیاسی خود را از «بعثت»، «غدیر» و «عاشورا» گرفته‌اند. مردمی که امید و نشاط را در فرهنگ «انتظار» و «ظهور» جستجو می‌کنند. مردمی که با شوری حسینی به پا خواهند خاست و حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید.

رقابت‌ها را با همدلی به رفاقت تبدیل خواهند کرد و سند افتخار دیگری را در تاریخ کشورمان از خود به جای خواهند گذاشت.

خدایا چنان کن سرانجام کار         تو خشنود باشی و ما رستگار./873/۱۰۱/ب2

 

ارسال نظرات