۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۴۹۸۸۵۲
مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین:

انتخابات بزرگ‌ترین نعمت حکومت اسلامی به ملت ایران است

حجت الاسلام مصطفایی با اشاره به اهمیت انتخابات، گفت: انتخابات بزرگ‌ترین نعمت حکومت اسلامی به ملت ایران است.
جچت الاسلام مصطفایی

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور، گفت: انتخابات مسأله بسیار مهم و اساسی و تعیین کننده است، انتخابات می‌تواند در عرصه ظهور و بروز وحدت، عقلانیت و شعور ملی باشد.

وی در ادامه افزود: انتخابات در انحصار هیچ کس نیست نه در انحصار روحانیت نه در انحصار احزاب و نه در انحصار گروه‌ها انتخابات در اختیار همه مردم است و یک تکلیف شرعی و الهی است که مردم وظیفه دارند به آن عمل کنند و سرنوشت جامعه خود را رقم بزنند.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین در ادامه انتخابات را مظهر خداباوری، مردم باوری و خودباوری دانست و اظهار کرد: انتخابات مظهر هر سه باوری است که در امام راحل وجود داشت مظهر خداباوری است چون یک تکلیف است مظهر مردم باوری است چون انتخابات مظهر اراده آحاد مردم است مظهر خودباوری است چون کسی که رای به صندوق می‌اندازد احساس می‌کند که نسبت به سرنوشت کشور مسؤول است.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخابات یک نعمت بزرگ الهی است، اظهار کرد: انتخابات به طور یقین نعمت بزرگی است این هم از برکات نگاه روشن و عمیق امام بزرگوار ما بود کسانی در زمان امام راحل بودند که معتقد بودند وقتی حکومت اسلامی است انتخابات لزومی ندارد اما امام فرمودند انتخابات باید باشد و منشا اثر بوده و مردم تصمیم بگیرند و آنچه مردم می‌خواهند همان شود.

حجت الاسلام مصطفایی در ادامه با اشاره به نتیجه سیاست در پیش گرفته شده از سوی امام راحل، تأکید کرد: نتیجه این سیاستی که امام در پیش گرفته بود این شد که مردم در کنار انقلاب و در وسط میدان باقی ماندند و تا امروز هم باقی هستند چون در حقیقت خود مردم هستند که انتخاب می‌کنند و تصمیم می‌گیرند از این رو انتخابات یک نعمت ارزشمند است.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین در ادامه انتخابات را نماد حرکت اسلامی دانست و ابراز کرد: انتخابات نماد حرکت اسلامی در کشور ما است انتخابات هدیه اسلام به ملت ما است امام بزرگوار ما حکومت اسلامی به روش انتخاباتی را به ما یاد داد و حکومت اسلامی به روش انتخابات و حضور مردم و تعیین فرد منتخب را برای ما معنا کرد و در جامعه به آن تحقق بخشید.

حجت الاسلام مصطفایی در ادامه با بیان اینکه انتخابات یک مسابقه ملی میان آحاد یک کشور است، تصریح کرد: در مورد انتخابات باید توجه کنیم که انتخابات یک رقابت و مسابقه ملی میان آحاد یک کشور است اگر ملت ایران خوب، قوی، جازم و عازم وارد میدان شود ایران به خود می‌بالد و افتخار می‌کند.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ابراز کرد: رهبری در پشتیبانی از رییس جمهور آینده هیچ درنگی نمی‌کند از این رو کسی را که مردم انتخاب کنند همیشه مورد احترام و تکریم و حمایت جامع رهبری در همه دولت‌ها بوده است.

وی در پایان گفت:  آنچه که در درجه نخست حائز اهمیت است اهتمام همه مردم، نخبگان و مسؤولان و بخش‌های مختلف باید بر این باشد که رییس جمهوری انتخاب شود که بتواند گره‌های زندگی مردم را در دوران کنونی باز کند و وظایف این دوره را بشناسد و با قوت و اقتدار به آن عمل کند./873/۳۰۲/ب2







 

ارسال نظرات