۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۴۹۸۸۲۱
امام جمعه رفسنجان:

حضور مردم در انتخابات مهر تاییدی بر نظام و اقتدار ایران است

حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات مهر تاییدی بر نظام و اقتدار ایران است، گفت: حضور مردم سبب ناامیدی دشمن می شود و مهر تاییدی بر نظام و اقتدار ایران است.
امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، ضمن دعوت آحاد ملت در انتخابات فردا، اظهار کرد: اگر یک نفر از مردم تصور کند رای من اثر ندارد این یک تصور باطلی است و رأی هر فرد تاثیر خاص خود را دارد و اگر بیش از 40 میلیون نفر در این انتخابات حضور پیدا کنند این حضور اقتدار نظام را ثابت و سبب مأیوس شدن دشمنان می شود.

وی بیان کرد: حضور مردم در انتخابات می تواند پشتیبان محکمی برای مسؤولان و رهبر معظم انقلاب باشد و این حضور اقتدار بین المللی را در پی خواهد شد و تاثیر گذار در سرنوشت کشور است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: مردم با انتخاب فرد اصلح و توانمند که نگاهش به درون کشور و حامی قشر مستضعف و کار آمد است در انتخابات شرکت خواهند کرد و بار دیگر با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید پیمان خواهند بست و جواب محکمی را به دشمنان اسلام خواهند داد.

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به اینکه امروز نگاه های همه کشورها به انتخابات است، ادامه داد: فردا حضور مردم سبب ناامیدی دشمن می شود و دوباره مهر تاییدی بر نظام و اقتدار ایران زده می شود و حضور مردم طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مهم است مردم باید افراد صالح را انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: از این رو انتخابات فرصتی است که اگر از دست برود ممکن است دیگر زمانی برای جبران آن نباشد و شایسته است همه افراد واجد الشرایط پای صندوق های رأی حاضر شوند و همراه با آگاهی رأی خود را در صندوق ها بیندازند.

امام جمعه رفسنجان یادآور شد: انتخاب فرد اصلح هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم شوراهای اسلامی شهر و روستا ضروری است و افراد با انتخاب فرد اصلح به دور از اغراض سیاسی حزبی و قومی به وظیفه خود جامه عمل بپوشانند.

حجت الاسلام رمضانی پور عنوان کرد: انتخابات حیات دوباره به کشور می‌بخشد و حضور در انتخابات نیز یکی از صحنه های زیبایی است که به بهترین نحو ممکن، پایبندی مردم به اصول انقلاب اسلامی ایران را نشان می دهد./302/9709/ب1

ارسال نظرات