۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۴۹۸۸۱۰
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

شرکت در انتخابات مصداق بارز دین مداری است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: مصداق بارز دین مداری در عرصه اجتماعی حکومت است و انتخابات نیز از مهم ترین مسائل مرتبط با حفاظت و صیانت از نظام به شمار می رود.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در دیدار رؤسا و شورای هیأتهای مذهبی، کانون مداحان و شاعران آیینی این استان، با اشاره به تکلیف انسان مؤمن در عرصه های مختلف، انتخابات فردا را یکی از این عرصه های حساس و مهم کشور برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه ضرورت حضور در انتخابات یک واقعیت است و نیازی به بحث سیاسی و حکومتی نیز ندارد، ابراز کرد: افرادی که مردم را از نظام دور می کنند،‌ به دنبال بازی های سیاسی هستند و کار آنها از دین مداری نشأت نمی گیرد؛ باید تمام هم و غم ما تشویق مردم به حضور در پای صندوقهای رأی باشد چرا‌که عین دین مداری است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مصداق بارز دین مداری در عرصه اجتماعی حکومت است و انتخابات نیز از مهم ترین مسایل مرتبط با حفاظت و صیانت از نظام به شمار می رود.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه آنقدر که نسبت به ولایت در دین اسلام توصیه شده، پیرامون نماز و روزه مطلب ذکر نشده است، افزود: حضرت امام خمینی(ره) حفاظت، صیانت و نگهداری نظام اسلامی را از نماز واجب تر دانستند و این چیز کمی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به در خطر بودن نظام دینی از سوی تهدیدات مختلف خارجی و داخلی، ضرورت پرهیز از انفعال در عرصه دینی را مورد تأکید قرار داد و افزود: سبک زندگی ما کاملاً برگرفته از دین است و باید هر سندی نیز در کشور می خواهد اجرا شود بر اساس ارزشهای دینی و سبک زندگی اسلامی ما باشد.

وی،‌ جهانی سازی آموزش با یک شیوه آمریکایی و غربی مانند سند 2030 یونسکو را مغایر با ارزشهای اسلامی و سبک زندگی دینی دانست و گفت: برخی خواسته یا ناخواسته به اهداف دشمن در زمینه استحاله انقلاب کمک می کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از منظر رهبر فرزانه انقلاب جوانان خواص جامعه هستند، تصریح کرد: جوانان باید برای حفظ انقلاب و ارزش های اسلامی بیش از پیش تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در پایان، انتخابات را عرصه مهم سرنوشت ساز کشور دانست و از آحاد مردم برای حضور پرشور در پای صندوق های رأی دعوت کرد./202/9457/ب1

ارسال نظرات