۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۴۹۸۷۱۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پیامی؛

مردم با حضور در انتخابات سرنوشت آینده کشور را رقم می‌زنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم با انتخاب خود سرنوشت آینده را رقم می‌زنند اما در این فرصت دو زاویه وجود دارد که باید این دو زاویه را در نظر بگیریم، یکی از آن زاویه‌ها، زاویه خارجی است و زاويه دوم در بخش داخلی و انتخاب اصلح است.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماينده ولی فقيه در خراسان جنوبی طی پيامی به مسائل مهمی در زمينه حضور مردم در انتخابات رياست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره كرد.

متن پيام حجت الاسلام والمسلمین سيد عليرضا عبادی به شرح ذیل است؛

با سلام به مردم عزیز؛ جمعه ای که در پیش رو داریم مصادف با برگزاری انتخاباتی مهم وسرنوشت ساز برای کشور است.

 انتخابات فرصت است و توجه به آن خیلی مهم است که باید به انتخابات به عنوان یک فرصت توجه زیادی شود.

در گذشته چنین فرصت هایی در اختیار مردم نبود و ناکارآمدترین مدیران که می‌آمدند و بايد مردم آن ها را خواه یا ناخواه قبول داشته و تحمل می‌كردند و تا آخر عمر و يا تا وقتی تاریخ مصرف استعماری آن ها تمام می شد.

ناصرالدین شاه قاجار که ناکارآمدترین پادشاه کشور ایران بود به مدت 50 سال که در آن مقطع بیش از هر مقطعی کشور نیاز به جهش داشت فرصت ها را سوخت. بعدها رضاخان تا هر جا که برای استعمار نوکری داشت، نگهش داشتند و در آن فرصت هر چه توانست ظلم کرد.

در زمان های گذشته از پادشاه تا کدخدا را از بیرون کشور هدایت و انتخاب می‌کردند و كاری از دست مردم بر نمی‌آمد.

در گذشته مردم هیج دخالتی در انتخاب شاه وحتی کدخدای خود نداشتند، اما امروز با کارشناسی های درست مردم برای خود رئیس و برای آینده خود انتخاب می‌کنند که باید قدر این فرصت های فراهم شده را به خوبی بدانیم.

مردم با انتخاب خود سرنوشت آینده را رقم می‌زنند اما در این فرصت دو زاویه وجود دارد که باید این دو زاویه را در نظر بگیریم، یکی از آن زاویه‌ها، زاویه خارجی است که حضور گسترده مردم، که در هر صحنه‌ای مردم حضور داشته و حضور سبب یاس و نابودی دشمنان که طمع کردند شده و زاويه دوم در بخش داخلی و انتخاب اصلح است.

اگر بنا است با سرانگشت مردم مدیریت کشور و سرنوشت مردم در آینده به دست کسی بیفتد، او باید بهترین باشد و در این باب معیارها در نظر گرفته و مشورت های صحیحی در نظر بگیریم.

اگر مشورت ها علمی باشد همه یک حرف می زنند، دیدگاه‌ها اگر کارشناسی شده باشد مردم به یک نفر خاص توجه پیدا می کنند، انسان شایسته در معیارهای مشخص است.

دور دوم نیاز نیست؛ زیرا از سرمايه مردم خرج می‌شود و وقت گير می‌شود، فرصت باقی مانده مشورت ها طوری باشد که نظر بر یک فرد باشد تا در یک مرحله مسأله حل شود.

مجموعه دست اندرکاران زحمت بيشتر و نه خرجی از بیت المال و مردم هزینه می شود و نه در چشم بیگانگان می شود و مسلم است کسی که می خواهد انتخاب شود با رای بالا باشد دنیا روی او حساب بیشتر باز و کارایی او در سطح بین الملل بیشتر می شود.

بار دیگر بر مردم سلام می كنيم و اميدوارم انشاءالله آنچه كه موجب رضایت مهدی(عج) وخرسندی رهبر معظم انقلاب می شود عمل خواهد شد./880/۱۰۱/ب2

ارسال نظرات