۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۴۹۸۶۲۰
عضو مجمع نمایندگان تأکید کرد؛

پاکدستی مسؤولان جزء اصول اولیه نظام اسلامی

حجت‌الاسلام رضوانی نسب پاکدستی و امانتداری مسؤولان را به عنوان یک ارزش در نظام جمهوری اسلامی دانست و بر ترویج این فرهنگ در بین مسؤولان تأکید کرد.
حجت الاسلام عباس رضوانی نسب

حجت‌الاسلام عباس رضوانی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه دولت در قبال شور انتخاباتی مردم وظیفه دارد به قوانین جمهوری اسلامی پایبند باشد، گفت:‌ دولت منتخب باید از هدر رفتن سرمایه های مملکت جلوگیری کند و مُرّ قانون از سوی دولت مطابق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، انجام بگیرد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند بر اینکه همه مردم اعم از کسانی که نظام را قبول دارند یا ندارند به پای صندوق های رأی‌گیری بیایند و رأی بدهند، عنوان کرد: این دعوت همگانی حاکی از این است که حضور حداکثری مردم به منزله مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی است.

دستاوردهای ملی حضور حداکثری

نماینده طلاب خراسان جنوبی حضور حداکثری را قدرت‌نمایی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی خواند و ابراز داشت:‌ حضور مردم سبب امنیت، اقتدار و اثبات حاکمیت اسلامی ایران شده است که رشد و بالندگی کشور را به دنبال دارد، این حضور شورآفرین، دستاوردهای انقلاب را حفظ می‌کند، نظام جمهوری را استحکام می‌بخشد و صیانت و پیشرفت کشور و تحکیم مردم سالاری دینی را در بر دارد، در هر حال می توان حضور حداکثری در انتخابات را به منزله تجدید عهد با آرمان های امام راحل و شهدا و پایبندی به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی دانست.

چپاول گران بیت المال جامعه را به فساد می کشند

وی با بیان اینکه مردم به از رفتار مسؤولان الگو می‌گیرند، خاطرنشان کرد: توجه نکردن مسؤولان به بیت‌المال تأثیر منفی بر جامعه می گذارد و اگر کسانی در دولت وجود داشته باشند که بیت‌المال را چپاول کنند سبب خواهند شد تا بسیاری از بسترهای مشکلات دیگر را در جامعه مهیا شود.

حجت‌الاسلام رضوانی نسب پاکدستی و امانتداری مسؤولان را به عنوان یک ارزش در نظام جمهوری اسلامی دانست و بر ترویج این فرهنگ در بین مسؤولان تأکید کرد.

عضو مجمع نمایندگان در پایان سبک زندگی رهبر معظم انقلاب را بهترین راهکار برای ترویج فرهنگ ساده زیستی معرفی کرد و خطاب به مسؤولان گفت: روی آوردن مسؤولان به ثروت اندوزی با ارزش‌های انقلاب سازگاری ندارد، چراکه شعار انقلاب اسلامی رسیدگی به امور مستضعفان و محرومان بوده و بهبود زندگی آنها در اولویت همه امور قرار گرفته است./841/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات