۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۴۹۸۶۱۷
آیت‌الله مهمان‌نواز:

حضور گسترده مردم در انتخابات تکلیف شرعی و مسؤولیت الهی است

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات احسن‌الاعمال است، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات یک تکلیف شرعی و مسؤولیت الهی است که بر دوش مردم نهاده شده است.
آیت الله مهمان نواز

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به انتخابات پیش رو بر ضرورت حضور حداکثری مردم تأکید کرد و اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات یک تکلیف شرعی و مسؤولیت الهی بوده و مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی ارادت قلبی خود به ولایت فقیه را به جهانیان اثبات می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات تأثیر مستقیمی بر تعیین سرنوشت آنها دارد، افزود: مشارکت حداکثری در این عرصه سرنوشت‌ساز اجازه دخالت در امور داخلی را به دشمنان نداده و عزت و سربلندی ملت ایران را به رخ جهانیان می‌کشد.

آیت‌الله مهمان‌نواز اضافه کرد: فرصت بزرگ انتخابات و حضور میلیونی مردم در این رویداد حماسی عرصه تازه‌ای برای بازخوانی خواسته‌های ملت همیشه سرافراز ایران و صیانت و حراست از خون شهدا فراهم کرده و کشور را در مقابل نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه صیانت و حراست از خون شهدا با حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رأی رقم می‌خورد، ادامه داد: مردم باید با بصیرت و آگاهی از کارشکنی‌های دشمنان در امر انتخابات، در روز 29 اردیبهشت در پای صندوق‌های رأی حضوری گسترده داشته باشند و با انتخاب فرد اصلح پایبندی خود را به نظام اسلامی به جهانیان نشان دهند.

آیت‌الله مهمان‌نواز تصریح کرد: مشارکت میلیونی مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بیگانه و عوامل انحرافی و غرب‌زده داخلی می‌زند و هرچه حضور و انتخاب مردم آگاهانه‌تر باشد به‌طور یقین آینده درخشان‌تری برای ایران به ارمغان آورده و نقشه‌های مذبوحانه دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود با شکست بیشتری روبرو می‌کند.

وی با بیان اینکه فرصت بزرگ انتخابات، عرصه تازه‌ای برای بازخوانی اندیشه‌های امام راحل و خواسته‌های ملت همیشه سرافراز ایران است، خاطرنشان کرد: مردم با شرکت در انتخابات دین خود را نسبت به امام راحل و انقلاب ادا می‌کنند؛ چراکه با حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی ابهت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی از انواع توطئه‌ها و ترفندهای فریبنده دشمنان مصون می‌ماند.

گفتنی است، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود./302/9314/ب1

ارسال نظرات