۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۴۹۸۵۹۸
آیت الله حیدری:

وحدت نیروهای جبهه انقلابی سونامی مبارک و مقدسی است

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه کناره گیری قالیباف تیر خلاص به جبهه رقیب است، گفت: وحدت نیروهای جبهه انقلابی سونامی مبارک و مقدسی است و نشان از رشد و بلوغ فکری آنها دارد.
تجمع عظیم حامیان حجت الاسلام رئیسی در مصلی تهران

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه کناره گیری قالیباف به سود حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نشان از رشد و بلوغ نیروهای جبهه انقلابی دارد، خاطرنشان کرد: چنین اقدامی سونامی مبارک و مقدسی بود و شور و معنویت عجیبی در جبهه انقلاب ایجاد کرد و امیدواریم با شور و شعور، عزم و تصمیم ملی جبهه نیروهای انقلاب به پیروزی دست یابد و تغییرات اساسی در راستای اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی، امام و رهبری و محرومان صورت گیرد.

وی با اشاره به افزایش سبد رأی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی عنوان کرد: مردم از گفتمان ها و شعارهای آقای رئیسی، صداقت و حُسن نیت را حس کردند؛ چرا که چنین گفتمانی برخاسته از فرهنگ انقلاب، امام، اسلام و تشیع است و همچنین خُلف وعده های بی شمار دولت، رقیب هراسی، تهدیدها و تطمیع ها در روزهای باقی مانده تا انتخابات تأثیرگذار بود.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه اعطای یارانه قطع شدگان، سهام عدالت، پول بلاعوض و موارد دیگر از نمونه تطمیع های صورت گرفته دولت برای جلب آرای مردمی است، اظهار داشت: مردم از چنین روش هایی متنفر هستند؛ از این رو بی اقبال به نامزدهای دولت شدند.

آیت الله حیدری کناره گیری قالیباف و همچنین در صورت امکان میرسلیم را تیر خلاص به جبهه رقیب دانست و گفت: عمده مردم به ویژه عشایر نجیب استان که در صحنه های مختلف جهاد حضور داشتند و تنها شاهد محرومیت ها و وعده های دروغین دولتی ها بودند که با عدم حضور در مراسم سخنرانی روحانی، نه بزرگی به دولت گفتند./302/9456/ب1

ارسال نظرات