۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۴۹۸۵۸۰
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تأکید کرد؛

اصلح کسی است که بازوی قوی رهبری باشد/ حضور پرشور درانتخابات؛ پشتوانه انقلاب

آیت الله سلیمانی گفت: فرد اصلح باید بازوی قوی رهبری قلمداد شود، چهره مردمی تمام عیارداشته باشد و صداقتش در گفتار به گونه ای باشد که شعار قابل اجرا را به زبان بیاورد.
آیت الله سلیمانی

آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، از انتخابات به عنوان یک فرصت گرانبها نام برد و گفت: حماسه پرشور انتخابات با حضور مردم جدی تر شده و قدرت نظام را بالاتر و تعیین سرنوشت نظام را راحت تر خواهد کرده است.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات تحول عظیمی را به ارمغان می آورد گفت: انتخابات یک سرمایه و پشتوانه بوده که دست مایه بی نظیری است.

آیت الله سلیمانی با تأکید بر اینکه هرآنچه حضور مردم جدی ترباشد تحکیم پایه های نظام هم بیشتر می شود بیان کرد: هر اندازه حضور مردم قوی‌تر وگسترده تر باشد قدرت چانه زنی دولت مردان هم در عرصه های بین المللی افزایش پیدا می‌کند.

وی ویژگی های فرد اصلح را تجربه کاری، امانتداری، داشتن شناخت همه جانبه از کشور عنوان و تصریح کرد: فرد اصلح باید بازوی قوی رهبری قلمداد شود، چهره مردمی تمام عیار داشته باشد و صداقتش در گفتار به گونه ای باشد که شعار قابل اجرا را به زبان بیاورد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: اگر انتخابات به درستی انجام و فرد اصلح انتخاب شود ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه کشور را شناسایی شده، به منصه ظهور می‌رسد و به قدرت درون زایی توجه می‌شود.

وی اذعان داشت: نقش شورای نگهبان برای تأیید صلاحیت‌های کاندیداها به نوع معجزه آسایی انجام شد که از بین کاندیداهای بسیار تعداد شش نفر تأیید صلاحیت شدند که این یک شجاعت بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رعایت اخلاق در انتخابات بیان کرد: اخلاق انتخاباتی باید مبتنی بر اخلاق اسلامی باشد و کاندیداها نباید به یکدیگر توهین و یا ضعف یکدیگر را بیان کنند.

وی در پایان یاد آورشد: دوقطبی شدن در جامعه آفتی است که شکل گرفته است؛ سعی دشمن بر این است که جامعه را دوقطبی کند تا جامعه را آسیب پذیر کنند؛ این مسلمانان هستند که باید با زیرکی و هوشمندی، وحدت ملی و یکپارچگی جامعه را پاسداری کنند./302/831/ب1

ارسال نظرات